כפר סבא מציינת את רצח יצחק רבין

טקס לציון 26 שנה לרצח יצחק רבין ז"ל ייערך מחר (18.10) בהיכל התרבות כפר סבא. הטקס במעמד ראש העיר, רפי סער ייערך בשעה 20:00 ובהשתתפות תלמידות ותלמידי תיכון רבין. כ-500 תושבים צפויים לקחת חלק בטקס המנוהל בידי אגף החינוך ואגף חברה וקהילה, ובו יציינו את רצח ראש הממשלה לשעבר רבין

בתוך כך, ביום ג' (19.10) ייערך מיזם "אסיפה ישראלית" בהובלת תנועות הנוער של כפר סבא, ליצירת שיח חינוכי בסימן "זוכרים את הרצח נאבקים על הדמוקרטיה". המיזם שנולד מתוך רצח רבין לפני כ-26 שנה, נוסד מתוך אמונה בכך שעתידה של החברה הישראלית נמצא בידיהם של בני הנוער שלנו. באירוע אשר ייערך בהשתתפות ראש העיר, רפי סער, ייערכו חניכי תנועות הנוער בקריית ספיר מעגלי שיח סביב נושאים של דמוקרטיה ואחריות חברתית.

רפי סער, ראש העיר: "הרצח המתועב והפוליטי של ראש ממשלת ישראל, יצחק רבין הותיר צלקת על פני החברה הישראלית כולה. דורות של ישראלים נולדו והתבגרו מאז הלילה הנורא ההוא, צעירים וצעירות שמכירים את המנהיג הישראלי רק מסיפורים ושיעורי היסטוריה. אנו בכפר סבא מציינים את רצח רבין לא רק כאות של כבוד והנצחה לאיש שהקדיש את חייו למען מדינת ישראל, אלא גם כדי לזכור ולהבטיח שהרצח המתועב לעולם לא ישוב על עצמו".

חבר מועצת העיר אמיר קולמן, מחזיק תיק קהילה, נוער וצעירים: "כמידי שנה כפר סבא מציינת את רצח יצחק רבין ז"ל בפעילות תנועות הנוער שלנו – דור העתיד. ב"אסיפה הישראלית" אנו מקדמים, יחד, שיח על סובלנות וסבלנות, על קבלת עמדתו של האחר גם אם לא נסכים לה. יחד נבין כי חברה בריאה ודמוקרטית מכילה מנעד רחב של עמדות ותפיסות. יחד נדאג לכך שרצח שכזה לעולם לא יישנה. יחד נבין כי אין לנו ארץ אחרת".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן