לא תם המרצ

רשימת "מרצ כפר סבא חופשית" בהובלתו של חבר המועצה קובי פדוה הכריזה על התמודדותה בבחירות למועצת העיר

מרצ כפר סבא החופשית, התמודדות למועצת העיר

השמועות על ההעלמות של מרצ מהזירה המקומית היו מוקדמות, קובי פדוה הודיע על התמודדות למועצת העיר בראש רשימת מרצ כפר סבא החופשית. קובי פדוה: "מרצ הובילה את קידומם של הערכים הליברליים בכפר סבא , בין היתר את הפעלת התחבורה הציבורית בשבת, תמיכה בקהילה הגאה, קיום אירועים עירוניים בשבת ועוד הישגים רבים בתחומים נוספים, ובהם נגישות, תחבורה, קיימות, חדשנות, וקשרי חוץ."

בקדנציה האחרונה היתה מרצ חלק מהקואליציה עם 4 חברי מועצה. פדוה התמנה לחבר מועצה לאחר פרישתו של עילאי הרסגור מהפוליטיקה המקומית. הבחירות הארציות בהם נמחקה מרצ מהכנסת סיכנו את המשך ההתמודדות גם בזירה המקומית

קובי פדוה ינסה לשמור על כוחה של מרצ

ראש רשימת מרצ למועצת העיר קובי פדוה: "מרצ כפר סבא חופשית תמשיך לקדם את ערכי החופש ותשמור על האופי של כפר סבא כעיר פתוחה וליברלית גם כשהשלטון המרכזי מפנה עורף לדמוקרטיה."
פדוה, בן 50, נשוי לדניאלה ואב לשירה וגיא, הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה. שירת כקצין מודיעין בדרגת רס"ן והשתתף בין היתר במבצע "צוק איתן".
פדוה לוחם מזה שנים למען שוויון על כל נגזרותיו וקידום תחום התחבורה זורם בעורקיו. הוא עוסק בקידום הערכים הליברלים והיה שותף פעיל בהצטרפותה של כפר סבא לפרויקט נעים בסופ"ש המאפשר שירות תחבורה סדיר מכפר סבא לתל אביב מיום שישי בערב ועד צאת השבת.

כחבר מועצת העיר מכהן פדוה בתפקיד יו"ר ועדת תחבורה, יו"ר ועדת איכות הסביבה וחבר בוועדות הספורט, המכרזים והגיוס לצה"ל. לאחרונה נבחר פדוה לעמוד בראשות רשימת מרצ בבחירות הקרובות למועצת העיר. פדוה בעל ניסיון של 25 שנים בתעשיית ההייטק, בתחום תכנון השבבים, במגוון חברות הייטק גדולות. בימים אלה מוביל פדוה את המחאה נגד ההפיכה המשפטית ובזכות פעילות זו הפכה כפר סבא לאחת הערים המובילות את ההפגנות בישראל עם אלפי מפגינים ויותר בכל מוצ"ש.

הרכב הרשימה לא פורסם עדיין וכמו כן לא ברור אם ההתמודדות תהיה גם לראשות העיר או רק למועצת העיר.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן