לב העימות

רונן סלטון וניסים בן עזוז הובילו בעימות הפומבי בין ארבעת המתמודדים על ראשות המועצה לב השרון

כ 300 תושבים הגיעו למושב עין ורד, לעימות פומבי בין 4 המועמדים לראשות המועצה האזורית לב השרון, בקרב היצרי ביותר שידעה המועצה.

העימות הפומבי אותו ארגן אהוד גול בעין ורד זכה להתעניינות שיא, ארבעת המתמודדים אלי אטון, לביא זמיר ,ניסים בן עזוז ורונן סלטון התמודדו מול הקהל עם האתגרים המצפים להם במידה ויבחרו לראשות המועצה.
העימות נפתח בהצגה עצמית של כל מועמד, מבין המועמדים בלט רונן סלטון שהרשים בהצגה עצמית מלאת בידע ובטחון, ניכר היה שהוא הכין את עצמו במשך 5 שנים לתפקיד. את המחמאות קיבל המועמד הצעיר והחדש ניסים בן עזוז מפורת שלא הסתיר את ההתרגשות בעמידה מול הקהל.

רונן סלטון הניסיון הכריע את העימות

מהתרשמות של מי שלא מכירה את המועמדים שניים בלטו במיוחד, רונן סלטון שהציג ידע ובטחון, חשיבה רחבה ומפורטת לגבי השאלות שנשאל. דומה שמכל המועמדים הוא בעל הנסיון המשמעותי ביותר הן בפעילות הציבורית והן במגזר הפרטי בהיותו מנכ"ל של גופי ענק, חברה פרטית שהקים ומנכ"ל דיזינגוף סנטר.רגע מפתיע ומרגש בכנס התרחש שהצעיר והמפתיע מבין המועמדים, ניסים בן עזוז הפנה את השאלה שלו אל רונן סלטון: מדוע אתה מאמין שאני יכול להיות ראש מועצה? בכנות שהפתיעה אותי שאינה מאפיינת מתמודדים, ענה רונן שהוא אכן רואה בניסים חלק מעתיד המועצה ושיכול להיות ראש המועצה בעתיד וזאת בשל האיכויות שהוא מביא ועם זאת הוא צריך לצבור מעט יותר נסיון.

ניסים בן עזוז, תושב פורת, נשוי למלי ואבא לשלושה ילדים (משה בן 10, אביה בת 9 ומיכאל בן 4 וחצי). עד לפני חודשיים הוא היה אנונימי לחלוטין לתושבי לב השרון. בן עזוז הספיק הרבה מאוד ב-37 שנותיו. מהיום שהשתחרר מהצבא הוא המציא את עצמו כיזם בנפש. הוא ליווה וקידם עשרות עסקים. בשנת 2012 הקים את חברת NON STOP MEDIA שעוסקת בתחום הרכש מדיה והשילוט הדיגיטלי. כיום משווקת החברה מעל 2000 מסכי פרסום INDOOR בפריסה ארצית שמפולחים על פי קהלי יעד שונים.

ניסים בן עזוז הרשים במקוריות

שלב השאלות עימת את המועמדים עם האתגרים המצפים להם אם יבחרו.  המועצה נמצאת במצב כלכלי רעוע ובלי הנהגה קבועה. שאלת ההתאמה של המועמדים היא קריטית . גם בשלב הזה הניסיון של סלטון והאוטנטיות של בן עזוז בלטו. מול התשובות הקצת בנאליות של זמיר ואטון.
האתגר הכלכלי והתחבורתי איתו מתמודדת המועצה והישובים השונים היה גם הוא נושא שגרם למתח בין המתמודדים.
מדד מחיאות הכפיים הכריע לטובת סלטון. בברירה בין הבראה וקיצוצים אותם הציע אטון, לתכנית יצירתית ופורצת דרך של פיתוח של איזור תעשיה אזורי בשיתוף עם עיר ערבית תוך שגם כאן הוא רותם את המועצה והאגודות החקלאיות לפתרון.

ניסים בן עזוז העלה פתרונות יצירתיים לפיתוח תיירות באתרים השונים במועצה, וגביה מתושבי חוץ על חניה מה שיכניס סכומים משמעותיים במאמץ קטן.
בנוגע לפתרונות תחבורתיים ובמיוחד כביש 553 שמאיים לחצות את עין ורד,  הציע לביא זמיר כי הכביש המתוכנן המחבר בין כביש 6 לכביש 4 יוסט צפונה גם במחיר של פגיעה בשטחים ירוקים. רונן סלטון הבהיר בנושא הכביש כי מדובר בארוע מועצתי ולא מקומי, וכך הוא יטופל.

עוד 50 יום לבחירות ונראה כי לפחות בתוכן ובאהדת הקהל יש שני מועמדים מובילים ניסים בן עזוז ורונן סלטון

 

לביא זמיר בן מושב חרות תושב יעף מנכ"ל חוגי סיירות

 

 

אלי אטון בן 59, נולד וגדל במושב ניצני עוז, נשוי לאורית ואב לארבעה, שלוש בנות ובן וסב לארבעה נכדים. איש עסקים, בעליה ומנהלה של חברת Elistone" – אליסטון אספקת שיש ואבן בע"מ

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן