לראשונה מקס סטוק בקניון

הסניף החדש, נפתח בקניון אושילנד בכפר סבא, בנוי בשני מפלסים על שטח של 5,000 מ"ר

כשנה לאחר השקת סניף הדגל בראשון לציון, רשת מקס סטוק משיקה סניף חדש עצום בגודלו במתחם אושילנד בכפר סבא וממשיכה לספק ללקוחותיה חווית קניה בסטנדרטים שטרם נראו בישראל!

הסניף החדש, והראשון ברשת שממוקם בתוך קניון(!), מתפרש על פני שתי קומות בשטח של 5,000 מ"ר, ובו ניתן למצוא את מגוון המחלקות האהובות והמוכרות, שמתאימות לכל המשפחה: ציוד לבית הספר, עיצוב הבית, תאורה, כלי בית ומטבח, מחלקת צעצועי ילדים, מחלקת ספורט, יצירה, ביוטי ופארם, קמפינג ודייג, מחלקת ימי הולדת ואירועים, חיות מחמד, ניקיון ועוד .

הסניף החדש של מקס סטוק במתחם אושילנד מחליף את הסניף הקיים בכפר סבא והוא מצטרף ל- 54 סניפי מקס סטוק נוספים הפרוסים ברחבי הארץ .

אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת מקס סטוק: "אני נרגש ושמח להמשיך את מגמת הצמיחה של הרשת, ולסגור את הרבעון השלישי של השנה עם סניף חדש בסטנדרטים יוצאי דופן בשוק הדיסקאונט בישראל.. אנו מזמינים את הקהל הרחב לקחת חלק בחגיגה, ליהנות כמו תמיד מחוויה משפחתית מהנה, משירות אדיב, ממגוון עצום של פריטים משתנים, ובעיקר ממחירים ללא תחרות. בהזדמנות זו, מאחל לכולם חג שמח ושנה נפלאה".

לאירוע הפתיחה הגיעו בכירים ברשת מקס סטוק: אורי מקס מייסד ובעלים, שלמה כהן משנה למנכ"ל, אופיר אדרי מנהל הרשת, ארז שוורץ מנהל הסניף וגם כוכבי הרשת והיוטיוב אלי אליהו ובתו דניאל, תושבי כפר סבא, שקיבלו הצצה לסניף החדש לפני כולם ומילאו את כל העגלה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן