חמישה חשודים בהצתת הרכבים בכפר סבא

5 כלי רכב הוצתו הלילה בשיכון ותיקים בכפר סבא: המשטרה עצרה חמישה חשודים, מלחמת הכנופיות חוזרת לרחובות כפר סבא?

מי הצית את הרכבים בכפר סבא
מי הצית את הרכבים בכפר סבא

מי הצית את הרכבים בכפר סבא?

תושבי שכונת שיכון ותיקים התעוררו בבהלה לריח שריפה וגילו כי 5 כלי רכב חונים, הוצתו על ידי אלמוניים. מדובר במחזה לא שיגרתי בעיר כפר סבא שהבהיל את התושבים. לוחמי האש מתחנה אזורית השרון, הוזעקו למקום ופעלו לכיבוי השריפה.

שוטרי תחנת כפר סבא עצרו חמישה חשודים שהציתו שישה כלי רכב באחת השכונות בעיר במסגרת סכסוך בין כנופיות עבריינים.

על פי החשד החמישה הגיעו בשעת לילה מאוחרת לשכונה, הציתו שני כלי רכב, אבל האש התפשטה והציתה עוד ארבעה אחרים. החשודים, שהיו רעולי פנים, נמלטו לאחר ההצתה מהמקום.

חוקרי המשטרה עצרו את חמשת החשודים במעורבות בהצתה ואלה נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה. בחקירתם הם הכחישו כל קשר למעשה. הם הובאו לאחר מכן לבית המשפט השלום בפתח תקווה. החוקר ביקש מבית המשפט להאריך את מעצרם בשישה ימים וציין כי הם חשודים בעבירות הצתה, קשירת קשר לפשע ואיומים. החוקרים חושדים שהחמישה או מי מהם נשלחו בהוראה של עבריין בכיר בעיר לבצע את הצתת כלי הרכב.

המשטרה מחזיקה סרטוני אבטחה, אבל החוקרים התקשו לזהות מי ביצע את ההצתה.  עו"ד אייל אוחיון, טען בבית המשפט כי לחשודים אין קשר להצתה וכי אין שום ראיה הקושרת אותם לביצוע המעשה. הוא ביקש לשחרר אותם לאלתר.

השופטת קיבלה את עמדת סנגורם של החשודים וציינה כי למשטרה אין ראיות די מבוססות נגד החשודים וכי היא מיהרה לעצור אותם. מעצרם של שניים מהחשודים הוארך ב-48 שעות. שלושה אחרים שוחררו למעצר בית ונאסר עליהם ליצור כל קשר ישיר או עקיף עם מעורבים בפרשה.

האם ההצתה היא תחילתה של מלחמת כנופיות חדשה ברחובות כפר סבא?

בשנת 2022 התרחשו סדרת מקרי ירי והצתות בכפר סבא שנקשרה למלחמת עבריינים על שטחי שליטה בעיר

ניר רכטמן, דובר תחנה אזורית השרון: "מדובר בהצתת 5 כלי רכב. האירוע התרחש לפנות בוקר. 2  צוותי כיבוי בפיקודו של רב רשף גבי בוכובזה כיבו את הרכבים הבוערים ופעלו למניעת התפשטות השריפה. נסיבות הדליקה נמצאות בחקירה ע"י דליקות. האירוע הסתיים ללא נפגעים". 

קרדיט סרטון: דוברות כבאות והצלה לישראל – מחוז מרכז.

כל אלה מתווספים לתגבור צוותי השיטור והסיור העירוניים, הקמת גדוד כוננות עירוני חמוש, הצבת כיתות כוננות של הצבא והמשטרה, תגבור האבטחה במוסדות החינוך ובמקומות הומי אדם, הרחבת פעילות יחידת האופנועים העירונית וגיוס מאבטחים נוספים – כאשר כלל הפעילות שהחלה ביום הראשון למלחמה, מתקיים בשיתוף פעולה הדוק בין כלל גורמי הביטחון הפועלים בכפר סבא.

ראש העיר, רפי סער: "מאז תחילת המלחמה אנחנו פועלים בכל המישורים כדי לייצר הגנה מרבית בעיר וסביבה ובתגבור כלל אמצעי הביטחון בכל רחבי כפר סבא. השערים החדשים מהווים אמצעי ביטחון עירוניים נוספים, כחלק מתפיסת ההיערכות אותה אנו מובילים ומפעילים מאז פרוץ המלחמה ונמשיך לפעול כדי שכל תושבת ותושב בעיר ירגישו בטוחים."

החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא היא חברת בת עירונית בבעלותה המלאה של עיריית כפר סבא, עיקר מטרותיה של החברה הן יצירה וקידום פרויקטים כלכליים לרווחת תושבי העיר, באמצעות משאבים עירוניים או משאבים ציבוריים ו/או פרטיים המצויים בגבולות הרשות המקומית ואשר קידומם יבטיח תשואה חיובית, ציבורית וכלכלית לעיר.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן