מי סגר את המסך?

בין פרידה מהמנכ"ל היוצא איתי צחר לקליטה של המנכ"ל החדש יובל בודניצקי, הדיון המרכזי בישיבת המועצה הערב היה מי סגר את המסך לחברי האופוזיציה בישיבת המועצה הקודמת ובהנחיית מי?

שוב ישיבה אמוציונלית, סוערת שגלשה מפסים עינייניים לפסים אישיים, הדיון הסוער עסק בעיקר במערכות היחסים בין ראש העיר רפי סער לחברי המועצה אסנת ספורטה וצביקה צרפתי.

את המחזה המלא תוכלו לראות בהקלטת הדיון אבל את התחושה הקשה אותה עורר הדיון  אי אפשר לטשטש.

אם הדיווח של עיריית כפר סבא על כך ששיבוש השידור היה יוזמה עצמאית של עובד אני לא מבין איך העובד לא נשלח למצוא את מקומו בארגון אחר, לתפיסתי בכל ארגון עובד שמבצע ומודה  במעשה חמור כמו שיבוש הקלטת ישיבת מועצה צריך למצוא את עצמו בשימוע לפני פיטורים.

הסלחנות שהפגינה המערכת העירונית למעשה לא ברורה, לא צריך לחשוף את שמו של העובד אבל הסלחנות למעשה כפי שהשתקפה בהודעת עיריית כפר סבא לא מתייחסת לחומרת המעשה.

אם העובד היה מחליט לשבש שידור של הופעה באצטדיון העירוני  כי הוא לא אוהב את הזמרת שמופיעה, הוא היה נשלח לביתו באותו ערב ובטוח שלא היה חוזר על המעשה כי הוא לא היה מועסק יותר.

מתוך הודעת עיריית כפר סבא  "מ"מ מנהל אגף משאבי אנוש קיימה שיחת בירור עם העובד אשר הביע חרטה על המעשה. העובד התנצל על פעולתו והתחייב כי הדבר לא יחזור על עצמו."

יש עוד שנתיים וחצי לבחירות, ההתנהלות היא כאילו הן מתרחשות בעוד כמה ימים, דיון על מראה הספסלים בעיר מעורר אמוציות כמו בדיון על תקיפה אפשרית באירן.

הדיון על הסככות הסולאריות הופך למלחמה אמוציונלית בין ראש העיר רפי סער,  לחברת המועצה אסנת ספורטה שמוביל להפסקת הדיון והחשכה של המסך.

היה גם דיון על תעריפי חניה ואישור תמיכות אבל רוב הישיבה התנהלה על בסיס חוסר אמון מוחלט בין ראש העיר לחברי האופוזיציה.

אולי המצלמות והשידור החי הם הגורם להתלהטות הדיונים?

אולי הפכנו לחברה שמקדשת מאבק על פני דיון ענייני?

ואולי יש דרך אחרת לנהל את דיוני מועצת העיר?

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. אסתר דביר הגב

    לכפר סבא מגיע יותר.
    לצערי יש לנו ראש עיר שנורא עסוק בשתילת פרחים ברחבי העיר ולדאוג להופיע בכל בדל ידיעה.
    מעבר לזה? כלום

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן