ממשיכה בעוז

התצפיתנית סגן נעמה גולדברג מכפר סבא, תקבל אות הצטיינות על שירותה כמ״מ תצפיתניות בחמ״ל נחל עוז

היום (שני) יתקיים טקס מצטייני יום העצמאות של מפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה, אל״מ חיים כהן. סגן נעמה גולדברג בת ה-20 מכפר סבא, היא אחת מהחיילים שזכו לאות הצטיינות. גולדברג המשרתת כמ״מ תצפיתניות בחמ״ל נחל עוז: "אמשיך לבצע את התפקיד במסירות לזכר חברותיי שנפלו במוצב נחל עוז".

סגן נעמה גולדברג בת 20 מכפר סבא, התגייסה בפברואר 2022 והחלה לשרת כתצפיתנית במוצב נחל עוז. לאחר כחצי שנה היא יצאה לקורס מפקדות איסוף, שם יועדה במסלול מיוחד לקצונה.

ב-10 באוקטובר, כשהיא בעיצומה של תקופת ההשלמה היא הועברה לחמ״ל יפתח שם סיימה גם את ההשלמה וקיבלה את השיבוץ המיוחל – במוצב נחל עוז בו גדלה. מאז היא מתפקדת כמ״מ בחמ״ל.

"זה כבוד גדול עבורי לפקד על המוצב בו גדלתי, שעבר את כל המאורעות ב-7 באוקטובר. הסבב שהיה בשבת השחורה היה הסבב שלי לפני שיצאתי לפיקוד. הכרתי שם בנות רבות ואני מרגישה שכעת אני ממשיכה את דרכן.  

ההבנה שמעריכים את התפקיד והמאמץ שלנו מרגשת אותי מאוד. אמשיך לבצע את התפקיד במסירות לזכר חברותיי שנפלו במוצב נחל עוז תוך כדי שביצעו את התפקיד בצורה הכי טובה שאפשר. זו החובה המוסרית של כל אחד מאתנו לעשות את הכי טוב שהוא יכול".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן