ממשיכים להזניק את התחבורה הירוקה בעיר: מערך הטענת הרכבים החשמליים מתרחב

עיריית כפר סבא באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא מרחיבה את מערך עמדות הטענת הרכבים החשמליים, הפרוסים ברחבי העיר. העמדות החדשות מצטרפות ל-20 עמדות הטענה ציבוריות, המיועדות לשימוש תושבי העיר בעלי רכבים חשמליים. סה"כ מונגשות כיום לציבור 24 עמדות הטענה לרכבים חשמליים ברחבי העיר.

כפר סבא היא העיר הראשונה והמובילה בישראל בפריסת עמדות טעינה ציבוריות והנגשתן לקהל הרחב. תחנת הטעינה החשמלית הראשונה בעיר הוקמה לפני כשנה וחצי. כעת, הרחבת המערך מתבצע עקב העלייה בשימוש ברכבים חשמליים, מעבר למצופה בתחזיות.

כמו כן, בימים אלו מקודמת תכנית להקמת עמדת טעינה מהירה באזור התעשייה החדש כ"ס-50, אשר גם היא תהיה נגישה לציבור הרחב. בעמדה החדשה ובשונה מהעמדות הרגילות, משך זמן טעינת הרכבים יקוצר בכ-70% מהזמן המוצע כיום.

בתוך כך, מפעילה העירייה בנוסף אמצעי אכיפה על מנת להבטיח את פניות העמדות לבעלי הרכבים החשמליים ומניעת הפיכתן לעמדות חניה.

רפי סער, ראש העיר: "כפר סבא היא עיר שמקדשת את ערכי השמירה על הסביבה, ופועלת מתוך ההבנה שעידוד התושב לאמץ כלי רכב ירוק צריך להיעשות ראשית כל, באמצעות יצירת התנאים המתאימים לכך. משבר האקלים העולמי מוכיח לנו פעם אחר פעם את חשיבות ההתגייסות של כולנו למאמץ המשותף בצמצום פליטת מזהמים לאוויר".

מחזיק תיקי התחבורה, הקיימות והחדשנות עילאי הרסגור-הנדין: "שמנו לעצמנו למטרה להיות המובילים בארץ בהקמת עמדות טעינה ציבוריות, ואכן אנחנו רואים גידול ברור במספר הרכבים החשמליים בכפר סבא. אנו מעודדים החלפה של רכבים הפועלים על דלק מזהם ובמקביל מבצעים פעולות נרחבות על מנת לעודד שימוש בתחבורה הציבורית, באופניים ובהליכה רגלית. צעדים אלה ביחד יאפשרו לנו לנשום אוויר נקי יותר ולהגיע ביעילות רבה יותר ממקום למקום".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן