קבוצת הגברים של מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא חגגה עלייה לחצי גמר גביע המדינה

קבוצת הגברים של מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא חגגה עלייה לחצי גמר גביע המדינה, אחרי שניצחה במוצ"ש את הפועל רחובות 1:3. זהו הישג נהדר לקבוצה הכפר סבאית שמתבססת על שחקנים ישראלים רבים. בחצי הגמר, שייערך ביום שישי הקרוב בחדרה, כפר סבא תפגוש את הפועל מטה אשר החזקה (13:30) .

קרדיט צילום: היא-לי קהלו

במשחק חצי הגמר לעיני קהל תומך באולם בר לב, נראו טמיר הרשקו וחבריו נחושים לנצח. כפר סבא ניצחה במערכה הראשונה 20:25, אבל רחובות השוותה ל-1:1 כשניצחה במערכה השניה 25:23. כפ"ס לא ויתרה, כשמחצה את רחובות במערכה השלישית 15:25, והתעלתה על עצמה במערכה רביעית דרמטית, כשחזרה מפיגור 23:20 לניצחון בשובר שוויון 24:26, וכאמור 1:3 בסיום.

מועדון הכדורעף הפועל כפ"ס יוציא שני אוטובוסים לאוהדים ביום שישי (יום המשחק) ב- 12:30 מאולם "בר לב", כדי שהשחקנים ירגישו באווירה ביתית בחצי הגמר. קבוצת ח.י היא נותנת החסות הרשמית של מועדון הפועל כפר סבא.

סוף השבוע המוצלח שעבר על מועדון הפועל כפר סבא החל עוד קודם, כשקבוצת הנשים ניצחה בחוץ את מכבי אשדוד 0:3, ובעקבות כך העפילה למקום השני בליגה, אחרי שהחליפה מקומות עם אשדוד, שירדה למקום השלישי.

כפר סבא נהנתה מהפסדה של המוליכה מכבי חיפה בחדרה (3:0). במשחק הקרוב כפר סבא תארח ראש בראש את מכבי חיפה במסגרת הבית העליון. ערב המפגש ביניהן, לחיפה שבראש הטבלה 50 נקודות, לכפר סבא שבמקום השני  46 נק' ובמקום השלישי אשדוד עם 44 נק'. ניצחון של כפ"ס על חיפה יקטין את יתרונה של חיפה לנקודה אחת, כשיישאר מחזור אחד בלבד לסיום העונה הסדירה, ערב הפלייאוף על תואר האליפות, בו ישתתפו ארבע הקבוצות שיסיימו במקומות 1-4.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן