רק פוליטיקה

שבוע וחצי להגשת הרשימות והמערכת הפוליטית בכפר סבא מעלה הילוך, האיחוד של עדי סקופ עם הדר לביא יצר באופן ברור מאבק על הראשות בין רפי סער להדר לביא, כשאסנת ספורטה קראה השבוע לעימות פומבי ומי המועמדת הנוספת ששוקלת להצטרף למועצת העיר?

מיטל סער ורדה ולד רפי סער ודני הרוש בהשקת קמפיין הבחירות

רפי סער

רפי סער, ראש עיריית כפר סבא, השיק השבוע את קמפיין הבחירות באירוע בקאנטרי קלאב, על פי מטה הבחירות של סער נכחו באירוע כ- 2,000 תושבות ותושבים, ח"כ מרב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה שתומכת בסער נכחה באירוע.

רפי סער: "לפני חמש שנים קיבלנו עיר עם גרעון גדול ובלי תוכניות פיתוח, ייצבנו את המצב הכלכלי ותכננו את העתיד. בשבוע שעבר, אחרי השקעה גדולה במבנים ובתכנים ובכוח האדם, פתחנו את מערכת החינוך שלנו בהצלחה מרובה. העיר שלנו מצטיינת במדדי היופי והקיימות והתושבים מדווחים על שביעות רצון גבוהה. יש מספיק מי שיתעסק בדיבורים – אנחנו עוסקים בלהמשיך בעשייה".

סער הציג את מספר 3 ברשימת "ממשיכים בעשייה" אורית מסמי. מסמי, המלווה פרויקטים אסטרטגיים ויועצת למשרד הביטחון ומאחוריה עשרות שנים של ניהול ציבורי.

מסמי: "גיליתי קבוצת נשים וגברים עם ניסיון, מקצוענות והכי חשוב – לב ענק. התרגשתי מהעובדה שהקואליציה שניהל כאן רפי סער ברקע משבר חברתי שקורע את המדינה – הכילה את שתי הקצוות של המפה הפוליטית, מרץ והציונות הדתית. כמו אי של שפיות בים סוער".

הדר לביא ובני גנץ, המחנה הממלכתי תומך - צילום אלעד מלכא
הדר לביא

גנץ והמחנה הממלכתי שבוע של חיזוקים להדר לביא אחרי הודעת האיחוד עם עדי לוי סקופ, מפלגת המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ הודיעה על תמיכתה במועמדת הדר לביא לראשות העיר כפר סבא. המועמדת לראשות העיר הדר לביא: ״התמיכה של שר הבטחון לשעבר ח״כ בני גנץ והחיבור עם מפלגת המחנה הממלכתי היא מנוף חשוב לקראת השינוי שנביא לעיר״.

יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ: "החודשים האחרונים הוכיחו לכולנו עד כמה חשוב לחזק את הקולות הליברליים והדמוקרטיים בפוליטיקה הארצית ובמיוחד ברשויות המקומיות. דווקא בגלל זה, לכפר סבא מגיעה מנהיגות חדשה בראשות הדר לביא, מועמדת טבעית וראויה להובלת העיר בשנים הקרובות, שתשמור על הצביון של כפר סבא כעיר ליברלית ומרכזית בשרון. לביא, שמאחוריה עבר חברתי, ביטחוני וטכנולוגי עשיר, היא כוח נשי עולה וצומח. 

ציבי אלון תמיכה משמעותית נוספת בהדר לביא, הפעיל החברתי הוותיק ציבי אלון שהודיע על תמיכתו  בהדר לביא בבחירות לראשות עיריית כפר סבא ולמועצת העיר.  ציבי אלון הוא פעיל חברתי בולט שפועל שנים רבות למען תושבי מזרח העיר, ממייסדי מועצת השכונות המייצגת את תושבי השכונות מול העירייה בשלל נושאים. הקים וניהל את מחלקת הנוער בבית"ר שלומי כפ"ס וייסד יחד עם שותפים את עמותת אלון שתמכה בחלק הלימודי בשחקני המחלקה. משמש כדירקטור בהתנדבות במפעל המים, פעיל בעמותות חסד שונות ביניהן עמותת "אהלי קידר" וחבר בוועדות עירוניות שונות.

ציבי אלון: "אני גאה לבשר לתושבי כפר סבא ובעיקר לתושבי מזרח העיר ששנים רבות אני חלק בלתי נפרד מהם, על החלטתי לתמוך באופן מלא במועמדותה של הדר לביא לראשות עיריית כפר-סבא ולמועצת העיר. אני רואה בהדר כשותפה ערכית לדרך, ערכים של ראיית כל אדם באשר הוא. כפעיל ותיק בשכונות העיר אני מאמין בכל ליבי כי הפעם זה יהיה שונה.

.

 

אסנת ספורטה

המועמדת לראשות העיר  ד"ר אסנת ספורט יצרה השבוע מיני דרמה לשעה קלה כשהודיעה על הודעה דרמטית בשידור חי. בשידור בחרה ספורטה להתמקד במועמדותה של הדר לביא וקראה לה לפרוש. ספורטה טענה בשידור שלביא עושה שימוש במניפולציות של סקרים, בהמשך דבריה ספורטה קראה לרפי סער ולהדר לביא להתייצב לעימות פומבי.

הבחירות למועצת העיר

סדבון עם יש עתיד אחרי התמיכה בהדר לביא לראשות העיר הוציא חבר המועצה עו"ד יוסי סדבון הודעת תמיכה ברשימת יש עתיד למועצת העיר. סדבון: "אני מאוד שמח לתמוך ברשימה המאוחדת של צעירי כפר סבא יחד עם יש עתיד למועצת העיר כפר סבא ומאחל לנדב לויטה המוביל את הרשימה בהצלחה. אין לי ספק שהצעירות והצעירים הנמרצים יחד עם נדב יפעלו לטובת העיר בחשיבה חדשה ורעננה ועם אנרגיות חדשות ויחד איתם יש עתיד לכפר סבא.

הפתעות של הרגע האחרון?

שמועות עקשניות מדברות על כך שישנה מועמדת בולטת נוספת ששוקלת ברצינות להצטרף למרוץ, המועמדת דמות ציבורית מוכרת מאוד קיבלה פניות ממספר מועמדים להצטרף אליהם ושוקלת גם ריצה בראש רשימה עצמאית. ההחלטה הסופית תתקבל סמוך למועד הגשת הרשימות ב20 לספטמבר.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן