שירשור – תערוכת חדשה ומקורית נפתחה בכפר סבא

ארבע אומניות ואומנים מתחומים שונים מתכנסים לתערוכה ייחודית חדשה, שנפתח בשבוע שעבר בגלריה העירונית בכפר סבא

קרדיט צילום: דוברות

בשבוע שעבר נפתחה תערוכה חדשה בשם "שירשור" בגלריה העירונית – בית התרבות ע"ש רייזל בכפר סבא. התערוכה בנויה כשרשרת המורכבת מארבע חוליות.

בתערוכה מציגים ארבע אומניות ואומנים מתחומים שונים, שהחוט המקשר ביניהם הוא צורני ומבני ומאופיין בריבוי פרטים, טקסטורות ומוטיבים חוזרים, הנקשרים זה לזה במקצב ובתנועה. אוצרת התערוכה היא הדסה גורוחובסקי וכל אחד מהאומנים המציגים – דליה פיש בנארי, יעקב שיבי, מרקו צליק, תרזה חורין קרגולה – יוצר במדיה ובסגנון שונים, לכל אחד ואחת מהם "שיר" משלו ונקודת מבט אחרת (שיר/שור).

כל אחד מהאומנים מחברים פרטים רבים זה לזה, היוצרים מכלול של שרשראות מחפצים, אנשים, צורות, צבעים ומרקמים. בחירת האלמנטים ואופן החיבור ביניהם היא מה שמעניק להם משמעות. מקור ההשראה לגופי הפורצלן של דליה פיש בנארי הוא הטבע, יעקב שיבי הוא צל של אנשים ברגע חד פעמי ובמצבים מפתיעים חמקמקים הנוגעים ללב במורכבותם, עבודותיו של מרקו צליק עשויות מחפצים ישנים וחדשים אליהם הוא מוסיף אפקטים של תנועה, תאורה וצליל, ותרזה חורין קרגולה מציגה סדרת ציורים ורישומים היברידיים המשרטטים מנית נשית בצבים גבוליים, מחברים מים עם שאינן מינו והפיכתו לגוף אחד.

קרדיט צילום: דוברות
קרדיט צילום: דוברות

התערוכה תהיה זמינה לצפייה בין התאריכים 2-22/8 בגלריה העירונית, בית התרבות ע"ש ריידל, רח' גאולה 12, כפר סבא.

שעות הפתיחה: ימים א'- ה' 09:00- 21:00.

בנוסף יתקיים שיח גלריה ב13.8, יום שבת בשעה 11:00. ציבור התושבים מוזמן להגיע!

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן