שריפה בבניין ברחוב תל חי אין לכודים באירוע

שריפה החלה מדירת הגן, נשלל החשש ללכודים הבניין 3 נפגעי שאיפת עשן פונו לבית החולים

שריפה ברחוב תל חי כפר סבא צילום: פרטי

שריפה בבניין ברחוב תל חי בכפר סבא כפר סבא השריפה החלה  במרפסת של דירה, בתחילת האירוע עלה חשש ללכודים שנשלל בהמשך. ראש עיריית כפר סבא רפי סער הגיע לזירת האירוע.

מדובר בדירה בקומה 4 מתוך 8 קומות בבניין , אנשי המקום קיבלו הנחיות , לוחמי האש פועלים כעת במקום לחתירה עם מוקד הבעירה וסריקה לאיתור לכודים לא ידוע אם האש התפשטה אל תוך הדיר.

 צוותי הכיבוי ריכזו מאמצים לטובת סריקות בדירות , נשלל  החשש ללכודים, מוקד הבעירה כובה.

בוצעו מספר סריקות בבניין, לא נמצאו לכודים, השריפה פרצה ככל הנראה במחסן של דירה גן והעשן השפיע על מסתורי הכביסה של שאר הקומות כעת מבצעים פעולות לשחרור עשן ובדיקה נוספת שכל הדיירים נמצאים במקום מבטחים.

סיכום האירוע

השריפה התרחשה בבניין בן 9 קומות ברחוב תל חי 85 כפר סבא- השריפה החלה בדירת גן, עשן רב נכנס לדירות

3 פצועים קל משאיפת עשן פונו לקבלת טיפול רפואי, דיירי הבניין קיבלו הנחיות ממשל'ט 102 לא להשתמש במעלית והנחיות נוספות מצילות חיים צוותי כיבוי אש בפיקודו של רב רשף חזי זעזה סרקו מספר סריקות לשלילת לכודים בבניין, במקביל השתלטו לוחמי האש על מוקד הבעירה. ככל הנראה במחסן שבער בדירת גן, נסיבות לפרוץ הדליקה ייבדקו וייחקרו בהמשך

בתחילת השריפה פונו 2 פצועים קל משאיפת עשן ועוד פצועה קל שלא חשה בטוב מפונה כעת לוחמי האש מבצעים כעת פעולות אוורור ושחרור עשן ובמקביל מתבצעת רשימה שמית של כל הדיירים על מנת לוודא שכל הדיירים בריאים ושלמים

מפקד תחנת השרון טפסר דני יוספסברג נוכח במקום

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן