תוכנית "הכוכבים של דולב" לבני נוער יוצאת לדרך

תוכנית ההתנדבות החברתית "הכוכבים של דולב", לזכרו של סא"ל דולב קידר ז"ל, תושב העיר שנפל בשנת 2014, יוצאת לדרך שנה נוספת בכפר סבא, עבור תלמידות ותלמידי התיכונים בעיר.

סא"ל דולב קידר ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

"הכוכבים של דולב" היא תוכנית תלת- שנתית למנהיגות ומעורבות חברתית, שגובשה להנצחתו של סא"ל דולב קידר ז"ל, בנם של דרורית ואלי, שנפל במסגרת מבצע צוק איתן וקיבל לאחר מותו את צל"ש אלוף פיקוד דרום על תפקודו בקרב.

תוכנית "הכוכבים של דולב", תיפתח כבר בשבוע הבא עבור תלמידות ותלמידי שכבת י' ופתוחה גם עבור תלמידות ותלמידי כיתות י"א ו-י"ב, במרכז הנוער העירוני ובהנחיית צוות היגוי, הכולל אנשי חינוך, קציני צבא ויועץ ארגוני.

במסגרת התוכנית, זוכים בנות ובני הנוער העומדים לקראת סיום למגש שאלות ותשובות כהכנה לצו הראשון, טיפים למיצוי זכויות בצבא, עזרה בבחירת תפקיד בשירות הצבאי, אימונים בפיקוח מדריכים ומאמני כושר קרבי, שיחות עם בכירי צה"ל, ימי סיור, טיולים ופעילויות ברחבי הארץ, סדנאות והרצאות לפיתוח יכולות מנהיגות והובלה, ועוד.

ראש העיר, רפי סער: "בנות ובני הנוער של כפר סבא מובילים הן במעורבות חברתית בקהילה והן בשיעור הגיוס לצה"ל ובשירות משמעותי הכולל בין היתר קצונה. התוכנית הזו היא אחת מני תוכניות שאנו מקדמים בקרב תלמידנו, כחלק מערכי אהבת האדם והארץ שאנו מנחילים החל מהגיל הרך. התוכנית מושתתת על הערכים שהותיר לנו דולב קידר ז"ל, בן העיר שלנו, שבמותו הצליח יחד עם חבריו שנפלו איתו, למנוע פיגוע חבלני קשה באזור רצועת עזה, ונמשיך להנציח ולזכור אותו ואת המורשת שהותיר אחריו בלכתו".

חבר המועצה ומחזיק תיק צעירים וקהילה, אמיר קולמן: 'הכוכבים של דולב"' היא אחת מתוכניות המנהיגות שאנו מובילים בקרב הנוער שלנו, הכוללת מעורבות חברתית וערבות הדדית, לצד חשיפה לשירות משמעותי בצה"ל ולערכיו והיכרות עם מאפייני השירות והפיקוד הצבאי. כל זאת לצד ליווי של תחום הכנה לצה"ל במרכז צעירים בכל הקשור להכנה לשירות.

סא"ל דולב קידר, שעוטר בצל"ש אלוף הפיקוד, הותיר לנו דוגמה אישית ומורשת של מפקד ההולך בראש לוחמיו".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן