תוכנית "שער העיר", להקמת מבנה תעסוקה ומסחר באזור התעסוקה

תוכנית "שער העיר", להקמת מבנה תעסוקה ומסחר באזור התעסוקה הדרום מערבי של כפר סבא, הומלצה להפקדה

פרויקט "שער העיר". הדמיה: "משה צור אדריכלים ובוני ערים"

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה המליצה להפקיד ולקדם בוועדה המחוזית את תוכנית "שער העיר", במסגרתה יוקם מגדל עסקים, בשילוב מסחר ומגורים, בגובה של כ-35 קומות באזור המוכר כמשולש כפר סבא-רעננה, בסמוך למחלף כפר סבא רעננה דרום.

תוכנית "שער העיר", היא תוכנית נוספת לקידום המסחר והתעסוקה בעיר, תוך הכנסתם של חברות מהמובילות במשק לכפר סבא – בהמשך לכניסתם של חברות דוגמת סודה סטרים, נקסט אינשורנס, פינסטרה ישראל, סגמנט ועוד, שקבעו את מושבן בעיר – שהפכה לאבן שואבת לחברות הייטק, כעיר מרכזית בטבור העסקים הישראלי.

התוכנית ממוקמת בסמיכות לתחנת הרכבת הכבדה רעננה דרום ובסמיכות לנתיב ותחנה עתידית של המטרו ופרויקט "מהיר לעיר". התוכנית כוללת, כאמור, שילוב של תעסוקה ומסחר עם יחידות מגורים קטנות עד 50 מ"ר, תעשייה עתירת ידע, אולמות תצוגה ומכירה, בתי מלאכה, בתי קולנוע, בתי שעשועים וגני אירועים, מעבדות מחקר ופיתוח, מבני תרבות, בידור ותקשורת, מרפאות, מכונים רפואיים, מעבדות בתי חולים, מתקני ספורט – אולמות ומכוני כושר, בריכת שחייה, מבנה לוגיסטי, מקומות בילוי והסעדה ועוד. כל זאת בקרבה לתחנת רכבת רעננה דרום ובסמיכות לתחנת המטרו שצפויה להיפתח בעתיד, לכביש 531 ולנתיבי התחבורה הציבורית.

ראש העיר רפי סער: "המתחמים העסקיים הם ברכה לעיר ואנו חווים פריחה של חברות חדשו, שבוחרות לקבוע את מושבן בכפר סבא, בהיקפים שלא ידענו כמותם שנים רבות. תוכנית 'שער לעיר' תייצר הזדמנויות רבות לתעסוקה בעיר ותעשיר את חיי התושבים. אנחנו בתחילת הדרך והצוות המקצועי ימשיך לשקוד על התוכנית וייעולה לטובת תושבות ותושבי העיר".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן