תחרות הספיישל אולימפיקס ה-3 התקיימה בכפר סבא, בשיתוף משרד התרבות והספורט ומרכז הפועל

ריצה קצרה וארוכה, קפיצה לרוחק, זריקת כדור טניס – אלה רק חלק מהמקצים התחרותיים שהיו חלק מתחרות הספיישל אולימפיקס, שהפכה למסורת בכפר סבא והתקיימה בעיר בשבוע שעבר בפעם ה-3.

 

גמר תחרות ספיישל אולימפיקס בכפר סבא. צילומים: "ספיישל אולימפיקס ישראל

מדובר בתחרות אתלטיקה ארצית לספורטאיות וספורטאים עם צרכים מיוחדים, שהתקיימה בשיתוף של עיריית כפר סבא, "ספיישל אולימפיקס ישראל", משרד התרבות והספורט ומרכז הפועל, וכללה עשרות משתתפים וקהל רב שהגיע לעודד את הספורטאיות והספורטאים.

התחרות הארצית היא אחת מבין מספר תחרויות המתקיימות לאורך השנה במוקדים שונים ברחבי הארץ, שסיומן בגמר הארצי – שהתקיים כאמור בכפר סבא וכלל מקצים לריצות קצרות של 50 ו-100 מטרים, ריצות בינוניות למרחק של 400 מטרים, ריצות ארוכות למרחקים של 1,500 ו-3,000 מטרים, קפיצות לרוחק וזריקת כדור טניס. התחרות התקיימה באצטדיון אלון, כאשר מאמן הכדורסל יניב פילו מהפועל כפר סבא התנדב יחד עם השחקנים כדי לשמש כעוזרי שיפוט בתחרות.

גמר תחרות ספיישל אולימפיקס בכפר סבא. צילומים: "ספיישל אולימפיקס ישראל
גמר תחרות ספיישל אולימפיקס בכפר סבא. צילומים: "ספיישל אולימפיקס ישראל

"התחרות הזו מרגשת אותי בכל פעם מחדש", אמרה אורית שריה, רכזת האתלטיקה של "ספיישל אולימפיקס ישראל". "ההתגייסות של עיריית כפר סבא ושל המאמן יניב פילו ושחקני קבוצת הנוער של הכדורסל מחממים את הלב ונותנים תקווה לחברה מאפשרת, מכבדת, מכילה ומשלבת אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים. אנחנו עם הפנים לאולימפיאדה בהרבה גאווה, על הדרך שהספורטאים שלנו בוחרים. הם השראה עצומה עבורנו ועבור החברה כולה".

ארגון "ספיישל אולימפיקס" הוא ארגון בין-לאומי, המקדם תחרויות ספורט לנוער ובוגרים עם צרכים מיוחדים, והפועל בקרב כ-220 מדינות ברחבי העולם. אחת ל-4 שנים מתחרים נציגים מארצות שונות בתחרות אשר נערכת כל פעם במדינה אחרת בעולם.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן