אלופות ואלופים מקומיים – זוכרים את סרן טל עומרי ז"ל

ביום שישי (9/12) בשעות הבוקר התקיימה אליפות הכושר הקרבי השנתית לתיכונים, ע"ש סרן טל עומרי, באצטדיון גלילי-כצנלסון, ואשר לקחו בה חלק נבחרות תיכוני כפר סבא.

אליפות כושר קרבי לתיכונים. צילומים: עיריית כפר סבא

את האירוע יזמו, כמדי שנה, ההורים שלומית ואייל וכל משפחת עמרי, כאשר האירוע התקיים במעמד ראש העיר רפי סער, שפתח את התחרות, סגניו אורן כהן ודני הרוש, משפחת עמרי, נציגי רשות הספורט העירונית, נציגי יחידת מגלן, צוותי החינוך בתיכונים וכמובן – התלמידות והתלמידים הנלהבים.
שלומית, אמא של סרן טל עומרי ז"ל, ריגשה את כולם בדבריה על בנה ועל המפעל להנצחתו, ואת המקום הראשון קטפה נבחרת תיכון גלילי.
סרן טל עומרי גדל והתחנך בעיר כפר סבא, בוגר תיכון כצנלסון ששירת בסיירת מטכ"ל ובהמשך כמפקד ביחידת מגלן. הוא עסק בספורט כדרך חיים, ונפל בפעילות מבצעית בחודש יוני 2011. מטרת הפרויקט שיזמו הוריו היא להדגיש ולקדם ערכים ספורטיביים וערכיים בקרב התיכוניסטים, ולעודד התנדבות ליחידות קרביות ולשירות משמעותי בצה"ל. זאת כאשר בתחרות, בה התחרות תיכונים כצנלסון, גלילי, הרצוג ורבין, עוברים התלמידות והתלמידים תחנות כושר קרבי, כאשר הם נדרשים להפגין ערכים של עזרה הדדית ושיתוף פעולה.

אליפות כושר קרבי לתיכונים. צילומים: עיריית כפר סבא
אליפות כושר קרבי לתיכונים. צילומים: עיריית כפר סבא

ראש העיר, רפי סער: "אני רוצה להודות להוריו ולמשפחתו של סרן טל עומרי, על הארגון והיוזמה של האליפות שהפכה למסורת אצלנו בעיר, ומנציחה את הערכים אותם הותיר לנו בנם כמורשת – ערכים של אהבת הארץ וכך אדם באשר הוא. אני מברך את כל משתתפות ומשתתפי האליפות. הראיתם יכולות פיזיות ונפשיות, התמדה והוכחה כי אין דבר העומד בפני הרצון. יישר כוח".
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אורן כהן: "התרגשתי מאוד לשמוע את שלומית, אימו של סרן טל עומרי, שסיפרה איך בנה החל את דרכו הספורטיבית באצטדיון בו אנו מקיימים מדי שנה את האליפות. אנו נמשיך במפעל ההנצחה החשוב הזה, ונמשיך לעודד את תלמידות ותלמידי העיר לאורח חיים בריא ולשירות משמעותי במסגרת שירותם הצבאי".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן