האם מתפוררת הקואליציה בכפר סבא

בהצבעה דרמטית במועצת העיר לא אושר מינויו של יניב בלייכר לעוזר סגן ראש העיר, סגן ראש העיר וממלא מקום ראש העיר איתן צנעני התנגד למינוי. עילאי הרסגור "אתם עשיתם פוליטיקה זולה על חשבון אדם ערכי" בדיון על קיטנות החינוך המיוחד באוגוסט קרא ראש העיר רפי סער לכל חברי המועצה לסייע בגיוס סייעות לצורך הפעלת הקייטנות באוגוסט

משבר בקואליציה בכפר סבא לא הכל מותר

הפתיחה החגיגית של ישיבת המועצה עם ברכות לסגן ראש העיר הפורש חבר המועצה עילאי הרסגור היתה רק פתיחה לישיבה דרמטית.  מסתבר שחילופי הסגנים בין עילאי הרסגור לאורן כהן לא עברו בשקט,  הנושא החם והמסקרן  בישיבת המועצה שנערכה הערב (28.7) היה אישור מינויו של יניב בלייכר לתפקיד עוזר לסגן ראש העיר דני הרוש לאחר ששימש כעוזרו של סגן ראש העיר הפורש עילאי הרסגור.

 המינוי עורר התנגדות בשבועות האחרונים כאשר הטענה העיקרית שנשמעה הייתה חשש של חברי האופוזיציה כי זו דרך לשמר את כוחו של חבר המועצה וסגן ראש העיר לשעבר עילאי הרסגור.

יש לציין כי עד לבקשת המינוי עבד סגן ראש העיר דני הרוש ללא עוזר אישי, והציפיה היתה להשארת מצב זה על כנו במיוחד עקב מצבה הכספי של עיריית כפר סבא. 

למרות אישורו של היועץ המשפטי על חוקיותו של המינוי, נדחה המינוי ברוב של 10 מתנגדים מול 9 תומכים.

ההצבעה המפתיעה היתה של סגן וממלא מקום ראש העיר עו"ד  איתן צנעני אשר הצביע נגד, לאחרונה יצא צנעני  מקבוצת הווטסאפ של חברי הקואליציה.

עילאי הרסגור " מדובר בנקמה של הסיעה ה"דתית" בראשות איתן צנעני"

אי אישורו של המינוי הפך לעימות קולני בין עילאי הרסגור לצביקה צרפתי אשר הטיחו אחד בשני האשמות.

חבר המועצה עילאי הרסגור הנדין מסר לכפר סבא ניוז  "מדובר בנקמה של הסיעה ה"דתית" בראשות איתן צנעני על הישגי סיעת מרצ, ביניהם תחבורה ציבורית עירונית בשבת, בית לקהילה הגאה ותעודת הכרת זוגיות עירונית. אליו חברו בתרגיל פוליטי בזוי סיעותיהם של הדר לביא ויוסי סדבון. איבדנו עובד מעולה, שעזב את ההייטק כדי לתרום מזמנו למען תושבי כפר סבא. הם זורעים הרס, אך אנחנו נמשיך ונביא הישגים".

ישיבת המועצה הארוכה נמשכה יותר מ4 שעות ונדונו בה גם סוגיית הקייטנות לילדי החינוך המיוחד במהלך הדיון התחולל העימות התורן בין חברת המועצה אסנת ספורטה לראש העיר רפי סער.

ראש העיר רפי סער אמר במהלך הדיון כי הסוגיה היא לא רצון העיריה בפתיחת מסגרות אלא  מחסור משמעותי  בכח אדם וקושי בגיוס סייעות וקרא לכל חברי המועצה לסייע בגיוס סיעות, ראש העיר הוסיף כי יפנה לראשי רשויות שכנות בבקשה לסיוע בגיוס סייעות

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. מאוכזב מרצ הגב

    עילאי רוצה לחלק ג'ובים על חשבון הציבור למקורבו וללא הצדקה מעשית… בושה. עילאי כפעיל מרצ מצפה ממך לדאוג לשלטון ציבורי הוגן, ולא לקדם שחיתות שיש ממנה מספיק.
    ועוד מעז להשמיץ את המתנגדים שלא איפשרו לך יד חופשית לקופה הציבורית. אצבע שאתה מפנה לאחרים, שלוש אצבעות לעצמך, שמעת על זה פעם?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן