"המקצועיות מובילה אותנו בתחום העסקי"

טלי כהן, מנהלת סניף בנק הפועלים הדר טל בכפר סבא, מדברת על הייחודיות של הסניף והצוות שמגויס כל כולו למען הלקוחות: "אצלנו אפשר להתחיל כעסק קטן ולסיים כעסק גדול"

ברחוב בית נטופה בכפר סבא שוכן סניף בנק הפועלים הדר טל, שמעניק שירותי בנקאות לעסקים וללקוחות פרטיים עם יחס אדיב, בהנהגתה של מנהלת הסניף טלי כהן (54), תושבת בת חפר ואם לשלושה ילדים, שהגיעה לנהל את הסניף לפני שלוש שנים אחרי שניהלה את סניף קריית השרון ואת יחידת האשראי של אזור השרון בבנק.

"הבנק שלנו מוטה עסקית", מספרת כהן. "הלקוחות העסקיים מקבלים מאתנו פתרונות ברמה גבוהה שתואמים את הצרכים שלהם. המקצועיות מובילה אותנו. אנחנו בוחנים את הלקוח לעומק, מכירים את העסק ואת הצרכים שלו. בעקבות כך אנחנו יודעים להציע לו פתרונות אשראי שמתאימים לעסק שלו. בצורה זו לקוח שמנהל אצלנו את החשבון שלו מקבל שירות מצוין ומענה הולם לצרכיו. זה דבר מאוד חשוב בעולם העסקי".

עם אלו עסקים אתם עובדים?

"אנחנו עובדים עם כל העסקים. יש לנו אנשי נדל"ן, בתי עסק קטנים וגדולים עד מחזור של 25 מיליון שקל. מה שטוב בבנק הפועלים זה שאנחנו יכולים להציע לעסק פתרונות אשראי בשלבי הצמיחה שלו וללוות את הצמיחה, בין אם מדובר בעסק בינוני או קטן או עסק גדול".

מה ייחודי בשירות שלכם?

"המקצועיות של בנק הפועלים היא מאוד ייחודית והשירותים שאנחנו נותנים מאוד משמעותיים ללקוחות. נתחיל עם אתר האינטרנט והאפליקציה של הבנק המובילים בארץ ברמת השירותים שהם נותנים. לקוח יכול לקבל באתר את כל המענה שהוא זקוק לו 24 שעות ביממה. כל הלקוחות שמתעסקים בסחר חוץ יכולים לקבל אצלנו מענה מצוין באתר. מעבר לכך, המקצועיות בבנק הפועלים מובילה ואנחנו יודעים לנתח עסק, לנתח דוחות כספיים, להתאים פתרונות אשראי שיכולים לעזור לו לנהל את העסק שלו בצורה מאוד טובה ויעילה".

כסניף ששוכן בתוך הקהילה יש לסניף יתרון עצום בהיכרות עם הלקוחות. "לכל לקוח יש בנקאי ישיר שמטפל בו והוא יכול לפנות אליו בכל עניין", אומרת כהן. "הבנקאים והמנהלים מכירים היטב את הלקוחות והם יודעים שהם יכולים להגיע להתייעצות שוטפת ולקבל מענה לכל צורך מימוני. זה מאוד מסייע לעסקים".

כיצד את הגעת לבנקאות?

"השתחררתי כקצינה מהצבא וחיפשתי תחום לעסוק בו. התחלתי לעבוד בבנק הפועלים וצמחתי מבנקאית למנהלת מחלקה, סגנית מנהל וכיום מנהלת סניף. אפשר להגיד שכמו שאני צמחתי בבנק כך גם עסקים צומחים אתנו".

עוד משהו שאנחנו יכולים לדעת עלייך, למשל תחביבים?

"אני מאוד אוהבת לטייל. היום חזרתי מטיול בברלין. אני אוהבת לגלות מקומות חדשים, לשמוע שפות אחרות ואחד הדברים שהכי מסקרנים אותי בחו"ל הוא לראות בנקים. לנסות ללמוד דברים חדשים בבנקאות, בשירות ובכלל בקשרים עסקיים".

*הכתבה בשיתוף בנק הפועלים
"אי עמידה בפרעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מתן האשראי כפוף לאישור הבנק ולתנאיו".
בנק הפועלים צילום: אביב גוטליב

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן