הערעור נדחה, העונש הוחמר בן חמו לחצי שנה נוספת בכלא

ערעור בן חמו נדחה ערעור המדינה התקבל, הוחמר גזר הדין של יהודה בן חמו, חצי שנת מאסר נוספת ו 100 אלף ש"ח נוספים

ערעור בן חמו נדחה העונש הוחמר

חצי שנה לאחר מתן גזר הדין ו3 חודשים אחרי שהחל לרצות את העונש, הוחמרה הענישה של יהודה בן חמו ל שנתיים וחצי מאסר ו300 אלף ש"ח קנס.

בן חמו הואשם כי במהלך שנות כהונתו כראש העיר יצר מנגנון הונאה במסגרתו קיבל תרומות המיועדות לכאורה לנזקקי העיר, וזאת ללא שיתוף ועירוב של מחלקת הרווחה או גזבר העירייה. הפרקליטות כתבה בכתב האישום כי הנאשם, "ותוך שהוטעו לחשוב על ידי הנאשם ושלוחיו כי תרומותיהם יועברו כולן לנזקקי העיר, העבירו הקבלנים ואנשי העסקים, לאורך השנים, לידי הנאשם תווי קניה בסך כולל של כ- 607,500 שקלים. כאשר בחלק מתווי הקניה עשה הנאשם שימוש לצרכיו האישיים, בעוד שאת יתר תווי הקניה חילק לאנשים שונים בהתאם לראות עיניו. בין היתר חילק הנאשם את תווי הקניה, שקיבל כמתואר לעיל, למקורביו, עובדי לשכתו, עובדת משק ביתו, ולרבות לפעילי שכונות, עבור עצמם וכן לצורך חלוקה לתושבי העיר."

בן חמו ומדינת ישראל הגישו ערעור על חומרת העונש, בית המשפט העליון קיבל את עמדת המדינה ודחה את העועור של בן חמו.

"בגמר הדיון, בהמלצתנו, הוסכם על החמרה בעונשו של המערער, במובן זה שתיווסף חצי שנת מאסר לשנתיים מאסר שהושתו עליו, ויתווסף סך של 100,000 ₪ לקנס בסך 200,000 ₪ שהושת עליו. שאר רכיבי גזר הדין יעמדו בעינם, בכלל זאת, ימשך תשלום סכום הקנס החודשי כפי שנקבע בגזר הדין."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן