חברת המועצה לירית שפיר שמש – הכרה בתרומה לאנשים עם מוגבלויות

עמותת נגישות ישראל בחרה בחברת המועצה ומחזיקת תיק הנגישות לירית שפיר שמש כאחת הנשים המשפיעות בתחום העלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות

חברת המועצה לירית שפיר שמש
חברת המועצה לירית שפיר שמש

עמותת "נגישות ישראל" בחרה לציין את יום האישה הבין-לאומי, בהענקת כבוד לנשים התורמות לשינויים בכל תחומי חיינו, ובציון שמותיהן של נשים בישראל התורמות לתחום הנגישות, המשפיע על כחמישית מהאוכלוסייה בארץ המוגדרים "אנשים עם מוגבלויות.

בין הנשים המשפיעות הללו, צוינה גם חברת מועצת העיר בכפר סבא, לירית שפיר שמש, המחזיקה בתיק הנגישות והמודעות לאנשים עם מוגבלויות. 

שפיר שמש, אישה עם מוגבלויות בעצמה (כבדת שמיעה וכבדת ראייה), היא חברת מועצת העיר בשנתיים וחצי האחרונות. מאז מונתה לתפקיד, היא פועלת בעיר למען הנושא החשוב והיקר ללבה. 

חזונה הוא שכפר סבא תהיה בין הערים המובילות בישראל בקבלת האחר והשונה ושכל המרחב הציבורי והשירותים יהיה בו נגיש לאנשים מכל סוגי המוגבלויות. 

לקראת יום האישה הבין-לאומי, מציינת שפיר שמש, אשר גם פעילה בפורום ייעודי לנשים עם מוגבלויות המתקיים בבית "איזי שפירא" ברעננה, שאחד מהדברים אליהם תרצה לשאוף בהמשך הקדנציה שלה, הוא לקדם נשים עם מוגבלויות בעיר, בכל התחומים ובכל הגילים.   

חברת המועצה לירית שפיר שמש: "אני גאה מאוד להיות ברשימה המכובדת של אחת העמותות המובילות בראש בתחום הנגישות בישראל. אמשיך לפעול ולעשות את המירב והמיטב. מאחלת לנו שבשנה הבאה הרשימה של נשים משפיעות בתחום הנגישות תהיה אפילו ארוכה עוד יותר ושתכלול נשים נוספות מהעיר כפר סבא, בה מוגבלות אינה מגבלה לשוויון ולהגשמת שאיפות וחלומות".

ראש העיר, רפי סער: "אני מברך את לירית על כניסתה לרשימת הנשים המשפיעות בישראל בתחום הנגישות. לירית מבצעת עבודת קודש של ממש למען תושבות ותושבים עם מוגבלויות בכפר סבא והנגשת המרחב הציבורי – וכל זאת בהתאם למדיניות העירונית בה אנו דוגלים, ואני סמוך ובטוח כי תמשיך לפעול במסירות ומתוך תחושת שליחות לציבור הכפר סבאי".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן