חגיגת תקציב או מסיבת הדבקה?

ישיבת דירקטוריון החברה הכלכלית כפר סבא בה השתתף חולה מאומת התחילה שרשרת הדבקה בקרב חברי מועצת העיר ובכירי העירייה. נכון לעכשיו חברת מועצה נוספת אובחנה חיובית לנגיף וכל משתתפי ישיבת מועצת העיר נקראו לערוך בדיקה
חברי האופוזיציה הזהירו אבל אף אחד לא עצר את השרשרת

חגיגת תקציב או מסיבת הדבקה המונית?

שרשרת ההדבקה של צמרת עיריית כפר סבא החלה ביום ראשון בו נערכה ישיבת דירקטוריון החברה הכלכלית. למחרת הישיבה  דיווח אחד המשתתפים כי הוא אובחן בקורונה. למרות שלא כל המשתתפים בישיבה קיבלו תוצאה שלילית של בדיקת קורונה, נערכה ביום שלישי ישיבת ועדת התכנון והבניה בה השתתפו חברי מועצה שנכחו בישיבה של יום ראשון.

חברת המועצה הדר לביא שלחה הודעה ערב קיום הישיבה בה ביקשה לדעת האם לכל המשתתפים בישיבת ועדת המשנה לתכנון ובניה יש תוצאה שלילית? בתגובה נמסר לה כי כל משתתפי הישיבה קיבלו תוצאה שלילית. והישיבה התקיימה כמתוכנן. למערכת כפר סבא ניוז נודע כי לפחות אחת מחברות הועדה לא קיבלה תשובה שלילית במועד הישיבה אלא רק לאחר שהתקיימה מה שלא מנע את קיומה.

התקנות החדשות מנחות "אדם מחוסן שנחשף לחולה מאומת ימתין בבידוד לתשובה שלילית, יימנע מהגעה למקומות הומי אדם במשך 10 ימים ויימנע עם מגע עם אנשים מדוכאי חיסון, מבוגרים ואנשים בסיכון"

האירוע המשיך בישיבת המועצה שנערכה ביום רביעי לאישור תקציב העירייה לשנה הבאה. עד בוקר הישיבה לא היה ברור האם היא תתקיים עקב אי הודאות לגבי מצבם הבריאותי והאם משתתפי הישיבות של דירקטוריון החברה הכלכלית ושל חברי ועדת תכנון ובניה שאמורים להשתתף בישיבת המועצה קיבלו תוצאה שלילית של בדיקת הקורונה.

אחד מחברי הקואליציה פנה בבוקר הישיבה וביקש כי הישיבה תדחה או תתנהל במינימום מגעים וקצרה ככל האפשר עקב התחלואה הגדלה, אך למרות זאת התקיימה הישיבה כמתוכנן.

הבוקר התבשרו כל משתתפי הישיבה כי אחת מחברות המועצה נמצאה חיובית לנגיף וכי כל המשתתפים בישיבה נדרשים לערוך בדיקת קורונה.

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. חבר מועצה יובל לוי הגב

    חברי האופוזיציה חתמו על מכחב וביקשו להאריך את הישיבה לשש שעות לפי זכותם החוקית בפקודת העיריות. ענין שהיה ברור מראש כמיותר ומסוכן.
    ראש העיר נענה לבקשותיי לנהל את הישיבה באופן פרקטי שקיצר אותה לחצי תוך שמירה על התנהלות מכובדת ללא פגיעה בזכות הדיבור של אף חבר.
    הייתי מצפה שכולם יבינו
    מתוקף האחריות לחיי אדם שיש דברים שבהם לא משחקים ולא מסכנים בלי טעם טוב ומוצדק.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן