כפר סבא מתכוננת לחזרה ללימודים

עיריית כפר סבא נערכת בימים אלה לקראת היציאה מהסגר וחזרתם של ילדי הגנים ותלמידי בתי הספר למסגרות החינוך העירוניות, בהתאם להנחיות הממשלה

במסגרת ההיערכות העירונית, פנה ראש העיר, רפי סער, לכלל צוותי החינוך וההוראה בקריאה להתחסן נגד נגיף הקורונה טרם חזרתם ללימודים, מתוך מטרה לשמור על בריאותם ועל בריאות כל הילדים והתלמידים. 

ראש העיר, רפי סער: "אנו עדים בימים אלה לעלייה בשיעור התחלואה לא רק ברחבי הארץ, כי אם גם בעיר כפר סבא. בשבוע שעבר היינו העיר הגדולה הירוקה היחידה בארץ ותוך שלושה ימים בלבד חווינו עלייה בתחלואה ומעבר להגדרת עיר צהובה. אם לא ניקח אחריות, אנו עלולים למצוא את עצמנו מוגדרים כעיר אדומה ולא נוכל לפתוח את מסגרות החינוך והמסחר בעיר. אני קורא לכל התושבים והעובדים מעל גיל 16 ללכת להתחסן, למען הבריאות של כולנו".

יש לציין עוד, כי בהחלטה משותפת של אגף החינוך וועד הורי הגנים יחזרו ילדי הגנים בכפר סבא לחמישה ימי למידה, וזאת כדי למנוע תחלופה גדולה של הצוותים, ובהנחה שניתן יהיה לפתוח את מסגרות החינוך בעיר מאחר שנכון להיום (שישי 05.02) מוגדרת כפר סבא כעיר כתומה בהתאם למודל הרמזור. ההחלטה בדבר מתווה הלימודים של חמישה ימים בשבוע בגני הילדים, תיבחן שוב מחדש בסוף פברואר, נוכח מצב התחלואה בגנים.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן