מאות לומדי הדף היומי במעמד טקס סיום סדר מועד בכפר סבא

רבני קהילות, מגידי השעורים, גבאי בתי הכנסת ומאות לומדי הדף היומי בכפר סבא במעמד רפי סער ראש העיר, עו"ד איתן צנעני סגן ראש העיר , שמשון ממליה מנהל מחלקת מורשת ישראל, הרב ששון טרבלסי יו"ר המועצה הדתית, השתתפו בטקס מעמד סיום סדר מועד בכפר סבא ביום שני, כה' באדר ב' תשפ"ב 28.3.22

רבני העיר , מגידי השיעורים וראשי העיר. צילום: אבי יצחק.

הטקס התקיים ביוזמת המחלקה למורשת ישראל בשיתוף המועצה הדתית בכפר סבא.
מאות מתושבי כפר סבא התכנסו באולמי "פבריקה" בכפר סבא .
לומדי הדף היומי משתתפים מדי יום ב- 10 בתי כנסת בשעורי "הדף היומי" המתקיימים ברחבי העיר.

הרב משה בר שליט"א סיים את סדר מועד . הרב איחל כי לומדי שיעורי הדף היומי יתרבו והודה לראשי העיר ולמועצה הדתית על שיתוף הפעולה בלימוד הדף היומי.
דברי תורה וברכה השמיעו : הרב בן ציון קרמר שליט"א והרב אברהם אהרוניאן שליט"א. והרב צבי אזרחי שליט"א

את המעמד כיבד ראש העיר רפי סער שברך את הרבנים ולומדי הדף היומי , ראש העיר שיבח את סגנו עו"ד איתן צנעני על שיתוף הפעולה הפורה ביניהם ואת התרומה של הציבור הדתי לכלל הציבור בכפר סבא. לדבריו, התלמוד מלמד אותנו כי למרות המחלוקות והדעות השונות שהיו קיימות בין חכמי התלמוד ניתן להישאר באותו בית מדרש. ראש העיר ציין כי העירייה נמצאת בתהליך של הקמת בתי כנסת חדשים בשכונות הדרים והירוקה.

הרב ששון טרבלסי שליט"א יו"ר המועצה הדתית ברך את כל השותפים בלימוד הדף היומי, ושיבח את שיתוף הפעולה המצוין בין ראש העיר וסגן ראש העיר והציבור הדתי. "אני גאה בעובדה שכל ההנהגה הרוחנית של כפר סבא התאחדה סביב האירוע החשוב של טקס סיום סדר מועד". הרב טרבלסי הודה לשמשון ממליה מנהל מחלקת מורשת ישראל על הסיוע בארגון האירוע של מעמד סיום סדר מועד. הרב הוסיף , "לימוד הדף בעשרת השיעורים המתקיימים יום ביומו ברחבי העיר כפר סבא הופכים את לימוד התלמוד נגיש לכל אחד ואחד" .

במעמד הסיום השתתפו הרבנים הגאונים: בן ציון יעקב קרמר. אברהם הרוניין. משה בר. ליאור אנגלמן. צבי אזרחי. פנחס אלמשעלי. דניאל כהן. אהרון קנייבסקי . יואל ימיני . יוסי ליפקין. יעקב מזרחי . מנדי קנייבסקי. חיים כהן. דוד ירו. אלעד כהן. טל הראל .מאיר לוגסי. יאיר אלמשעלי.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן