סטודנטים וסטודנטיות תושבי כפר סבא? המלגה הבאה בשבילכם!

עיריית כפר סבא תחלק 98 מלגות לסטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר, בסכום של כמיליון, בשיתוף מפעל הפיס ותוכנית פרח.

קרן המלגות של עיריית כפר סבא, ע"ש שושנה ופנחס ספיר, בשיתוף מרכז צעירים כפר סבא, מפעל הפיס ותוכנית פרח, מזמינים צעירים וצעירות (18-35) תושבי העיר כפר-סבא, להגיש בקשה לקבלת מלגה עבור שנת הלימודים תשפ"ג. גובה המלגה הוא עד 10,000 ₪ לסטודנטיות וסטודנטים תושבי העיר,
בתמורה ל-140 שעות מעורבות בקהילה. סך הכל יחולקו 98 מלגות לסטודנטים,
בסכום כולל של 980,000 ₪.
לראשונה השנה תתאפשר הגשת מועמדות גם להנדסאים, הלומדים במוסדות לימוד המאושרים ע"י מה"ט (מכון ממשלתי להכשרה וטכנולוגיה), הרשומים ללימודים של שנה אקדמית מלאה החל מסמסטר א' 2022.
קרן המלגות העירונית הוקמה לזכרם של שושנה ופנחס ספיר ז"ל, ומעניקה מעל ל-40 שנים מלגות לתמיכה בלימודי השכלה גבוהה לתושבי העיר.

פנחס ספיר, שהיה אזרח הכבוד הראשון של כפר-סבא, כיהן בתפקידים ממלכתיים רבים, ביניהם שר האוצר, שר המסחר והתעשייה, מנכ"ל מקורות, יו"ר הסוכנות היהודית ועוד. בתפקידים אלו היה ממניחי היסודות לכלכלת ישראל ופיתוח המשק, ומאדריכלי המשק ומעצבי הכלכלה בישראל בשלושת העשורים הראשונים של המדינה. הוא גייס הון ציבורי ופרטי להשקעות, יזם הקמת מפעלים באזורי פיתוח, דגל ועסק בהקמת מקומות מעסוקה ברחבי הארץ ופעל להרחבת מערכת החינוך ושירותי הרווחה, וכך הטביע חותם אישי על תחומי הכלכלה והמשק.
שושנה ספיר הייתה פעילה בהתנדבות בארגון אמהות עובדות בכפר סבא ועסקה בפעילות למען רווחה של תושבי כפר-סבא ועזרה לפרט.
תוכנית פרח היא תוכנית לאומית להשפעה חברתית, המערבת אלפי סטודנטים בפעילות של חונכות לילדים וילדות הזקוקים לעזרה לימודית ורגשית. החונכים מעניקים לילדים תשומת לב אישית, טיפוח ודגם חיובי לחיקוי ובכך מסייע להם לממש את הפוטנציאל הגלום בו, לפתח הערכה עצמית חיובית ולשגשג.
את הקריטריונים לקבלת המלגה ניתן למצוא באתר העירייה או בדף הפייסבוק של "מרכז צעירים בכפר סבא".
מועד אחרון להרשמה והגשת הטפסים – 24/8/2022.
מרכז צעירים – 09-7640720

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן