פרשת הציור לא נגמרת

חברת המועצה עו"ד עדי לוי סקופ, הודיעה על פרישה מתפקיד ממלאת  מקום יו"ר דירקטוריון  החברה לתרבות הפנאי בכפר סבא על רקע פרשת הציור,  מהחברה לתרבות ופנאי נמסר: "צר לנו שחברת המועצה מטילה דופי בעבודתם ומקצועיותם של היועץ המשפטי ומנכ״לית החברה העירונית לתרבות ופנאי" סקופ: "זלזול בוטה בכספי ציבור ופגיעה אנושה במנהל תקין, בכללי האתיקה ובשקיפות"

חברת מועצת העיר, יו"ר מועצת הנשים ומחזיקת תיק התרבות, עו"ד עדי לוי-סקופ
עו"ד עדי לוי סקופ היעד שוויון ביצוג נשים בפוליטיקה המקומית
החלטת דירקטוריון החברה לתרבות ופנאי לפני כחודש שלא לדרוש השבת כספים מהאמן אריק ונונו הביאה לפרישתה של חברת המועצה עדי לוי סקופ מתפקיד מ"מ מקום יו"ר דירקטוריון החברה. סקופ פרסמה פוסט בו כתבה את נימוקי הפרישה:
 
"עד עכשיו לא קיבלתי שום הסבר המניח את הדעת כיצד הועברו לאמן תשלומים כה גבוהים עוד בטרם חתימת הסכם בין הצדדים ויתרה מכך- ממש במועד שיא הביקורת הציבורית על ההליך, איך מבוקש לאשר תשלום כה גדול בניגוד להוראות ההסכם וללא כל אסמכתאות על הוצאות נטענות אם היו כאלה, מדוע אושר לאמן להותיר את זכויות היוצרים בידיו בניגוד להסכם ועוד ועוד… לא אסכים לתת יד להחלטה שערורייתית זו המשקפת את מדיניות ראש העיר בנושא. על כן הודעתי לראש העיר על התפטרותי מתפקידי כממלאת מקומו בחברה. אמשיך לשרת כדירקטורית מן המניין בחברה ולפעול בכל כוחי להשבת הכספים לחברה ולציבור".

 

מהחברה לתרבות ופנאי נמסר: ״ההחלטה על ההקצאה הכספית ליצירת האומנות אושרה בין השאר על ידי חברת המועצה עצמה, במאי 22, וההחלטה על הצעת הפשרה שהובאה על ידי היועמ״ש ומנכ״לית החברה , אושרה ברוב קולות בדירקטוריון (6 מתוך 8).
צר לנו שחברת המועצה מטילה דופי בעבודתם ומקצועיותם של היועץ המשפטי ומנכ״לית החברה העירונית לתרבות ופנאי.
אנו נמשיך ונפעל בשיתוף פעולה, בשקיפות ובהתאם לכל כללי המינהל התקין, למען קידומה של העיר כפר סבא".

מהדירקטוריון נמסר: ״נבחרי ציבור צריכים לדעת לכבד החלטות של דרגים מקצועיים ואת עמדת היועץ המשפטי לחברה. אנו מצרים על כך שהמתקפה הבוטה והמיותרת מטעמים פוליטיים נגד האומן אריק ונונו, אומן תושב ובוגר העיר ובעל מעמד בינלאומי, פגעה בו וברצונו לתרום לעיר יצירת אומנות חסרת תקדים. ההחלטה לפצותו על הנזקים שנגרמו לו נעשתה על פי הכללים המשפטיים וכך ראוי לגוף ציבורי לפעול".

 
נכון לעכשיו לא הודיעה סקופ על פרישתה מהקואליציה וזאת למרות חילוקי הדעות והמשבר בינה לבין ראש העיר רפי סער בנושא. במידה ותפרוש סקופ מהקואליציה וסיעת מר"צ שהביעה בתקופה האחרונה ביקורת על ההתנהלות העירונית יפרשו,  עלולה להיווצר מועצה לעומתית בעיר וזאת ערב אישור התקציב האחרון לקדנציה מה שיקשה על ראש העיר בשנת הבחירות.
 

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. פוליטיקה עכשיו! - KfarSaba.news הגב

    […] דצמבר כיהנה כממלאת מקום יו"ר החברה לתרבות ופנאי ופרשה עקב פרשת הציור, ובחודש מרץ הכריזה על מועמדותה לראשות העיר בבחירות […]

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן