ראשונה להכריז עו"ד עדי לוי סקופ תתמודד לראשות העיר כפר סבא

עו"ד עדי לוי סקופ (49), חברת מועצת העיר כפר סבא ומחזיקת תיק התרבות, השכונות הירוקות ויו"ר מועצת נשים עירונית,הכריזה על מועמדותה לראשות העיר כפר סבא "הגיע הזמן לראשת עיר בכפר סבא ואני נחושה לעשות היסטוריה, ביחד אתכם/ן!"

עו"ד עדי לוי סקופ צילום: נוקי שריר

עו"ד עדי לוי סקופ, חברת מועצת העיר כפר סבא הודיעה היום (יום רביעי) כי היא תתמודד לראשות העיר כפר סבא.

זוהי השעה למנהיגות עירונית אמיתית לכפר סבא ולהשמעת קול רם וברור המבקש והנאבק לשמור על הדמוקרטיה שלנו חזקה ולא מאפשר פגיעה באורחות חיינו. כפר סבא שלנו, שייכת לכולן ולכולם במידה שווה. אמשיך לפעול בנחישות כדי להגן על אופייה הליברלי, השוויוני והחופשי"

עדי לוי סקופ (49), חברת מועצת העיר כפר סבא ומחזיקת תיק התרבות, השכונות הירוקות ויו"ר מועצת נשים עירונית בארבע השנים האחרונות, היא עו"ד מומחית בתחום דיני העבודה ושוויון מגדרי בעלת ניסיון של 20 שנים. לוי סקופ נשואה לניר, ואמא ל-3 ושתי בנותיו של ניר מנישואין קודמים. לוי סקופ שירתה בצבא במגוון תפקידים פורצי דרך לנשים- מ"פ טירונים, מדריכה בקורס מ"פים, מפקדת קורסי קצינות ועוד והשתחררה בדרגת סרן. במסגרת עבודתה, לוי סקופ מייצגת נשים עובדות ונלחמת על זכויותיהן, עוסקת שנים בפעילות ציבורית והתנדבותית ענפה בתחום ומשמשת כיו"ר (משותף) ועדת הקשר כפר סבא של לשכת עוה"ד.

 

בשנת 2018 הקימה את סיעת "הרשימה שלנו", נבחרה למועצת העיר והפכה לאחת מחברות המועצה הבולטות והפעילות ביותר ובהתנדבות מלאה. בחודשים האחרונים פעלה סקופ כנגד המהפכה המשפטית- משטרית ופועלת במסגרת תפקידה כחברת מועצה להגנת אופייה הליברלי והשוויוני של העיר- הן באמצעות הצעות לסדר, שותפה ליוזמת וארגון ההפגנות בכיכר העיר ועוד. עדי יזמה בחודשיים האחרונים קמפיין רחב לעידוד נשים להתמודד בבחירות לרשויות המקומיות ויזמה הדרכות, הרצאות ותכניות ואף השתתפה בכנסים בכנסת ישראל בנושא.

 

 

 

ראש העיר רפי סער וחברת המועצה עו"ד עדי לוי סקופ חושפים את קיר המלחינות בעיר. צילומים: מיטל כהן

עדי לוי סקופ: "הגיע הזמן לראשת עיר בכפר סבא ואני נחושה לעשות היסטוריה, ביחד אתכם/ן בעוד 8 חודשים יתקיימו הבחירות לעיריות. כנבחרת ציבור, איני יכולה לשבת מנגד ולעסוק בשליחותי הציבורית במועצת העיר כאילו המדינה לא בוערת. לא אשתוק כשארצי משנה את פניה וכשאני רואה את המהפכה המשפטית- משטרית המאיימת על זכויותינו ועל קיומנו כמדינה דמוקרטית.  המהפכה המשפטית- שלטונית תשפיע בצורה קשה גם על חיינו כאן בכפר סבא – כמו בכל עיר ועיר ברחבי ישראל. זוהי סוגיה מקומית ולאומית כאחת."

על כן זוהי השעה למנהיגות עירונית אמיתית לכפר סבא ולהשמעת קול רם וברור המבקש והנאבק לשמור על הדמוקרטיה שלנו חזקה ולא מאפשר פגיעה באורחות חיינו. כפר סבא שלנו, שייכת לכולן ולכולם במידה שווה. אמשיך לפעול בנחישות כדי להגן על אופייה הליברלי, השוויוני והחופשי. אני אוהבת את כפר סבא בכל לבי ומתחייבת להביא עימי את כל כישוריי ויכולותיי למען כל אחת ואחד מכם, כפי שעשיתי עד היום.

בשבועות הקרובים אשתף את חזוני המפורט עבור עירנו כפר סבא, שיהפוך אותה לעיר הטובה בישראל, תוך שמירה על אופייה הליברלי והשוויוני ולמען הדורות הבאים. תודה לכם ולכן על שותפות אמיתית בחמש השנים האחרונות. תודה על האמון שניתן בי, על התמיכה, הפירגון והרוח הגבית! אני קוראת לכם/ן נשים וגברים כאחד- בואו הצטרפו אלי ותנו לי את הכוח לפעול בשמכם, למענכם ולמען הילדות והילדים שלנו"

 

 

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן