"רק ביחד נוכל לנצח" הקראוון שנגנב אותר ויוחזר לבעליו

ד"ר עופר צדוק, וטרינר מכפר סבא, הצליח להביא לתפיסתם של בני מיעוטים שגנבו את הקראוון שלו מפתח ביתו. "הקראוון יחזור אליי תודות לשכניי שעזרו לי, למשטרה ולחברת איתורן"

ד"ר עופר צדוק איתר את הקראוון הגנוב

ד"ר עופר צדוק, וטרינר שמתגורר בכפר סבא בשכונת גאולים, התעורר לגלות כי קראוון הטיולים שלו נגנב. שכנתו שהבחינה במספר גנבים – התקשרה לדווח לו ומאותו הרגע החל מרדף אחר הגנבים שהסתיים בסוף טוב. "הכל קרה תוך שניות", מספר ד"ר צדוק ומודה לחוליה האנושית שעזרה לו. "רק יחד הצלחנו לעצור את הגנבים. הצלחתי להשיב לעצמי את הקראוון, את תחושת הביטחון האישית ואת האמון במערכת".

ד"ר צדוק, שעובד כווטרינר במרכז הוטרינרי ברעננה ומציל את חייהן של עשרות חיות מחמד מידי שבוע – לא חלם על ההרפתקה אותה יעבור בסוף השבוע האחרון. ל"כפר סבא ניוז" הוא מספר על הרגעים מורטי העצבים שהסתיימו בטוב."



מדובר בקראוון למטרת נסיעות שהיה אצלי בחצר. תמיד חלמתי לקנות קראוון ולטייל באמצעותו בארץ ולאחרונה הגשמתי את חלומי. בשבת האחרונה, בשעה 7:00 בבוקר, שכנתי התקשרה לדווח לי על גניבתו. באותו הרגע התקשרתי למשטרה וגם לחברת איתורן כדי לנסות לעצור את הגנבים. להפתעתי כולם נרתמו לסייע לי באופן מיידי.

בתום שיחה עם השוטר אריק דוד – צורפתי לשוטר בשם בן זיידה, שיחד עמו פתחנו במארב אחר הגנבים. חברת איתורן בה אני מנוי הפעילה רחפנים והצליחה לאתר את הקראוון שנגנב לכפר חבלה. רצינו להיכנס לכפר אך הצבא לא אישר זאת. בינתיים התברר שהגנבים פרצו לתוכו. המשטרה ערבה את הרשות הפלסטינית והוא הוסגר למשטרת ישראל ויוחזר אליי בימים הקרובים. החוויה הזו לימדה אותי שאנחנו חייבים להיות מלוכדים ולא משנה מהן הדעות הפוליטיות שלנו. בשבת האחרונה למדתי על בשרי שרק כשאנחנו מלוכדים אנחנו יכולים לנצח את כל הבעיות והמכשולים".


כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן