שוב ירי בשכונה הירוקה האלימות הפלילית מאיימת על התושבים

תושבי רחוב אנג'ל בשכונה הירוקה בכפר סבא נחרדו אמש ולא בפעם הראשונה מירי שבוצע לעבר ביתו של תושב השכונה המעורב בפלילים, הצהרתו של קצין המשטרה כי יש ירידה באלימות בכפר סבא מוטלת בספק

שברי זכוכית כתוצאה מהירי בחצר ביתה של עדי לוי סקופ

שוב ירי בכפר סבא, ירי בוצע לעבר בניין בשכונה הירוקה בו מתגורר אדם המעורב בפלילים. בחודש מאי האחרון בוצע ירי לעבר אותו בניין.
בשעות הערב שמעו תושבים ברחוב אנג'ל בשכונה הירוקה בעיר ירי. והבחינו בקטנוע שנמלט מהאזור. כוחות המשטרה וצוותי הביטחון העירוניים הגיעו למקום לאחר סיום האירוע ולטענת תושבים הם הגיעו כרבע שעה לאחר סיומו.

מחקירת האירוע  עולה  כי הירי בוצע לעבר מרפסת באחד מהבניינים בשכונה. לא היו נפגעים כתוצאה מהירי, אך ככל הידוע היו פגיעות בבניין. המשטרה פתחה בחקירה, שבמסגרתה נגבו עדויות ונבדקות מצלמות אבטחה, לצד מחסומים שהוקמו בניסיון ללכוד את מבצעי הירי.

חברת מועצת העיר עו"ד עדי לוי סקופ גילתה בחצר ביתה הבוקר שברי זכוכית כתוצאה מהירי בפוסט שהעלתה כתבה

"בערב 7 יריות פילחו את חלל האוויר. 2 חמושים על אופנוע ירו לעבר אחת הדירות בבניין שלי. בשעת ערב זו רבים מדיירי הבניין היו בבית, ילדים חזרו מחוגים והסתובבו בצמוד למקום בטיול ערב עם הכלבים. בנס גדול לא היו נפגעים, אלא נזק רכושי בלבד. זה הגיע לבית שלנו, זה יכול להגיע לכל מקום ולכל בית בכל שכונה ובכל עיר, גם לבית שלך. האלימות משתוללת, תחושת הבטחון בשפל חסר תקדים ואנחנו האזרחים והאזרחיות לא מוגנים- לא במרחב הציבורי ולא בבית שלנו."

 
 
הפיצוץ שהרעיד את כפר סבא
פיגוע פלילי בכפר סבא, למי היה מיועד המטען ברחוב הגר"א

עיריית כפר סבא דיווחה כי השבוע נתפס תושב השטחים בכפר סבא, ברכב גנוב במהלך מבצע יזום, צוותי הסיור העירוני בכפר סבא הבחינו ברכב חשוד. אנשי הסיור קראו לכוחות השיטור בעיר – ובמהלך הבדיקה התגלה כי החשוד, תושב השטחים, נוהג ברכב גנוב ואף נמצא ברשותו חומר החשוד כסם. צוותי הסיור העירוני בעיר הוצבו לפעילות לילית, שכללה גם מחסומים, במטרה להילחם במכת הגניבות בעיר, כחלק מהמדיניות העירונית לתגבור פעילות אגף הביטחון.
בנוסף לרכב הגנוב ולחשוד, במהלך פעילות צוותי הסיור בגינות הציבוריות – נתפסו גם בני נוער, כשברשותם חומר החשוד כסם. עיריית כפר סבא: "השיטור העירוני בכפר סבא פועל בשיתוף פעולה עם משטרת כפר סבא, במטרה לשפר את איכות החיים בעיר ולחזק את תחושת הביטחון האישי של התושבים. מדי ערב מקיימים צוותי השיטור והסיור העירוניים סיורים, לרבות הצבת מחסומים, בכדי להיאבק בתופעת גניבות הרכבים על ידי תושבי השטחים, המגיעים מקו התפר שנמצא במרחק של 3 ק"מ מהיציאה הצפון מזרחית בעיר."
השיטור העירוני מונה עשרות רכבים ואופנוענים המסיירים ברכבי העיר ונאבקים בתופעת הגניבות והפרות סדר נוספות בעיר. לצד כוחות השיטור פרוסים גם עשרות מצלמות במוקדים מרכזיים ברחבי העיר. תגבור כוחות השיטור והביטחון העירוניים וקיום המבצעים היזומים כבר נותנים את אותותיהם בעיר. ע"פ נתוני אגף הביטחון העירוני, חלה ירידה בהיקף הפשיעה בשנת 2022, לעומת דוחות הפשיעה בשנים קודמות. 
ראש העיר, רפי סער: "אנו מפגינים אפס סובלנות כלפי תופעת גניבות הרכבים בעיר והברחתם לשטחים, כמו גם בנוגע לעבירות רכוש, אלימות ועבירות אחרות. תגברנו את כוחות השיטור העירוני וחיזקנו את שיתוף הפעולה עם משטרת כפר סבא ועם מערך מתנדבים של תושבים אכפתיים. אנו נפעל ביד קשה כנגד כל פורץ או אדם שינסה להפר את הסדר הציבורי בעיר ולפגוע בביטחון תושבינו".

מחסומים למניעת פשיעה בכפר סבא

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן