תחרות האתלטיקה ספיישל אולימפיקס מגיעה לכפר סבא

תחרות האתלטיקה של ארגון ספיישל אולימפיקס בשיתוף עיריית כפר סבא יוצאת לדרך. התחרות אשר נערכת זו לראשונה בכפר סבא, תכלול עשרות משתתפים עם צרכים מיוחדים מרחבי הארץ. התחרות הארצית היא אחת מתוך 5 תחרויות אשר נערכות לאורך השנה, במוקדים שונים ברחבי הארץ, ומסתיימות בגמר הגדול בסוף השנה.

היום תחרות האתלטיקה של ארגון ספיישל אולימפיקס בשיתוף עיריית כפר סבא יוצאת לדרך. התחרות אשר נערכת זו לראשונה בכפר סבא, תכלול עשרות משתתפים עם צרכים מיוחדים מרחבי הארץ. התחרות הארצית היא אחת מתוך 5 תחרויות אשר נערכות לאורך השנה, במוקדים שונים ברחבי הארץ, ומסתיימות בגמר הגדול בסוף השנה.

תחרות האתלטיקה תיערך היום (5.10) במרכז הספורט כצנלסון גלילי החל מהשעה 16:30. התחרות תכלול 6 מקצים: ריצת 50 מ', ריצת 100 מ', ריצת 400 מ', קפיצה לרוחק מהמקום, קפיצה לרוחק עם הרצה וזריקת כדור סופטבול.

ארגון ספיישל אולימפיקס הנו ארגון בינלאומי המקדם תחרויות ספורט לנוער ובוגרים עם צרכים מיוחדים. הפועל בקרב כ220 מדינות ברחבי העולם. אחת ל-4 שנים מתחרים נציגים מארצות שונות בתחרות אשר נערכת כל פעם במדינה אחרת בעולם.

רפי סער, ראש העיר: "תחרות האתלטיקה הספיישל אולימפיקס היא הוכחה נוספת לכך שכל אדם באשר הוא יכול להגיע להישגים מעוררי השראה. תודה לכל העושים במלאכה על מנת להנגיש את תחום הספורט התחרותי לאוכלוסייה המיוחדת שלנו. אני מברך את ארגון ספיישל אולימפיקס על עבודתם החשובה ומאחל הצלחה גדולה למתחרים המוכשרים".

סגן ראש העיר, אורן כהן ומחזיק תיק הספורט: "זהו כבוד גדול לארח פה בכפר סבא את ארגון ספיישל אולימפיקס ישראל מהווה חלק מקהילה גלובלית של אנשים אשר יוצרים ביחד עולם של שילוב והכלה. אני מודה למינהלת הספורט על ארגון האירוע המרשים ומאחל הצלחה גדולה לכל המתחרות והמתחרים, עלו והצליחו".

חברת המועצה, לירית שפיר שמש, מחזיקת תיק הנגישות והמודעות לאנשים עם מוגבלויות בעיר: "ספורט מטבעו הוא דבר כל כך חשוב לכל אדם, פיזית ורגשית. כשאנו מדברים על אנשים עם מוגבלויות, הוא חשוב אף יותר. הוא מעניק לאדם עם המוגבלויות תחושת ערך עצמי אדירה שמסייעת לו להתמודד עם האתגרים היום-יומיים. אני גאה בעיר שלנו כפר סבא כמארחת הטורניר של ספיישל אולימפיקס שיתקיים השבוע. אני מודה מקרב לבי לכל מי שעשו במלאכה כדי לאפשר אירוע חשוב זה אצלנו. אני מאחלת לכל הספורטאים וכמובן לכל הקהל הנאה רבה מן האירוע וקירוב לבבות בין כולנו, עם ובלי מוגבלויות".

מישל שטנברג, רכזת ארצית של ענף האתלטיקה בארגון ספיישל אולימפיקס ישראל: ״אנו מקדמים ומעצימים אנשים עם צרכים מיוחדים באמצעות הספורט במטרה לעזור להם להגשים יכולות וחלומות- במגרש ובחיים עצמם. תושבי כפר סבא מוזמנים להצטרף אלינו גם לתחרויות הבאות".

להרשמה לתחרות האתלטיקה, יש לשלוח WhatsApp עם הפרטים הבאים: שם מלא, גיל, ומה 3 הקטגוריות הנבחרות להשתתפות (מתוך 6 האפשרויות) – 054-6503927. ניתן להירשם עד ה4/10 בשעה 19:00. לתשומת לבכם, לא ניתן להירשם לריצת 50 מ' ולריצת 100 מ' יחדיו.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן