נשללו סמכויותיו של סגן ראש העיר קובי פדווה

ראש עיריית כפר סבא רפי סער שלל את סמכויותיו של קובי פדווה. רפי סער:"סגן ראש העיר בחר שלא לכבד את ההסכמים הקואליציוניים עליהם חתם, ובכך פגע באמון שניתן בו ובתפקוד התקין של הנהלת העירייה"

סגן ראש העיר קובי פדוה הלך נגד הראש, ושילם את המחיר

הראשון לשלם את מחיר ההצבעה נגד הדחתה של מהנדסת העיר הוא סגן ראש העיר קובי פדווה. הכהונה הקצרה בת 5 חודשים כסגן ראש העיר מסתיימת בטונים צורמים. אחרי ההצבעה על הדחתה של מהנדסת העיר עליזה זידלר גרנות בה לא עמדה סיעת מרצ בראשות סגן ראש העיר קובי פדווה לצידו של ראש העיר שלל ראש העיר רפי סער שלל את סמכויותיו של קובי פדווה.

רפי סער: "סגן ראש העיר בחר שלא לכבד את ההסכמים הקואליציוניים עליהם חתם, ובכך פגע באמון שניתן בו ובתפקוד התקין של הנהלת העירייה. יתרה מזאת, התנהלותו לא עלתה בקנה אחד עם האינטרסים של תושבי כפר סבא והצרכים האמיתיים של העיר."

"אנו מאמינים כי תפקיד ציבורי מחייב אחריות, יושרה ומחויבות לטובת הציבור. לצערנו, סגן ראש העיר לא עמד בסטנדרטים אלה. פעולותיו שיקפו העדפה של אינטרסים אישיים או מפלגתיים על פני טובת העיר ותושביה. החלטה זו נועדה להבטיח כי הנהלת העירייה תמשיך לפעול ביעילות ובשקיפות למען תושבי כפר סבא. אנו מחויבים להמשיך ולקדם את העיר ולפעול לרווחת כל תושביה."

 קובי פדווה: "מאשר שאכן קיבלתי מכתב ששולל את סמכויותיי"

המשמעות היא כי במידה וסיעת מרצ תתיצב מאחורי פדווה ותפרוש, הקואליציה בכפר סבא מאבדת את הרוב ותמנה 10 חברי מועצה מתוך 21. המשימה המיידית  של ראש העיר היא לייצב את השורות ולבנות מחדש קואליציה עם מערכת יחסי עבודה תקינה לקראת אישור תקציב 2025.

מסע בעקבות עגלות הקפה בשרון

כתבות קשורות

2 תגובות

  1. מיי הגב

    מסתבר שאחרי קדנציה אחת ועם הפרש של 750 קולות "השתן עולה לראש".
    מה עכשיו
    האם יש עתיד מרצ והדר יתאחדו?!

  2. מינה איתן הגב

    מי שעל פניו נראה כמתנהל לא ביושר ולא באחריות כלפי הציבור, הוא דווקא רפי סער. הדחת מהנדסת העיר ככל שפורסם מישיבות מועצת העיר, נראית לא מוצדקת. על כן התייצבותם של אנשי מרץ ויש עתיד לצדה והכשלת ההדחה, הוא הצעד המתבקש. הצבעתם היא הוכחת נאמנות לציבור ולא לשליט. כך צריך להיות. שבענו עד האוזניים מהתנהלות מושחתת ורקובה של ראש הממשלה, שרי הממשלה וחברי הכנסת של הקואליציה. אפס דאגה לשלום הציבור. הכל קומבינות ותועלת אישית. אז לפחות בחלקה הקטנה שלנו, עירנו כפר סבא, רוצים שלטון נקי וישר דרך. רפי סער, החזר לפדואה את סמכויותיו .

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן