עו"ס עינת קולמן מכפר סבא מתמודדת לפריימריז מטעם מפלגת העבודה ב 9.8.22

"המדינה צריכה טיפול סוציאלי ובגלל זה אני פה, אני רואה חשיבות ושליחות לעבור מפעילותי בשטח בסיוע לאוכלוסיות המוחלשות להסדרת  הביטחון הסוציאלי של האזרחים בחקיקה בכנסת " יעדי החקיקה של עינת קולמן

קצת על עינת קולמן

קולמן, בת 45 נשואה+2  מכ"ס, מנכ"לית "קולמן לגיל השלישי" בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית בהצטיינות ושני במנהל עסקים ומתמחה בייעוץ אישי ומקצועי לאוכלוסיית הגיל השלישי ולארגונים המעניקים שירותים לגיל הזהב. עינת פועלת ללא לאות בוועדות בכנסת למען האזרחים הוותיקים והנכים, מסייעת להם מול הבירוקרטיה במדינתנו.

 ב18.11.21 ארגנה והובילה  הפגנה בכיכר רבין ביחד בה התאחדו ומחאו פעילים, ארגוני נכים, ארגוני אזרחים ותיקים ובני משפחה מטפלים  וצעקו " העם דורש צדק סיעודי " כדי שהממשלה תתעורר ותתחיל לטפל במחסור העובדים הזרים בסיעוד ולעצור את התופעה של נטישות וסחיטות מטופלים סיעודיים ע"י מטפלים זרים ולבצע חקיקה נמרצת לבעיה נחרצת!

עינת התמודדה במספר מערכות בחירות , בבחירות לכנסת 22 ו23 כיו"ר של מפלגה חברתית  " ישראליסט – זכויותינו  בקולנו" פעלה לקידום את הצדק החברתי בארצנו ולקראת בחירות לכנסת 24  היתה ברשימת מפלגת "ותיקי ישראל" בראשותו של דני יתום ראש המוסד לשעבר.

עינת מגישת תוכנית הרדיו "קולמן לגיל השלישי"  בה מנגישה מידע למאזינים תוך המלצות לשינוי חוקים עבור קשישים וסיעודיים וכן מתראיינת רבות בתקשורת מתוך וזועקת את כאבי חסרי הישע ודורשת תיקון ושינויים בחקיקה עבורם.

כולם מדברים….

כולם מדברים על האזרחים הוותיקים  ונכים אך למרות זאת הם המוזנחים.

כולם מדברים על חשיבות לקידום נשים  אך ביום יום הן נאבקות לקריירה ,לזכויות  ולשיווין. 

כולם מדברים על החשיבות להשקיע בחינוך אך מערכת החינוך תקועה בשנות ה90.

כולם מדברים על חשיבות לשוויון אזרחי אך עדיין האזרח הערבי נאבק שיקבלו אותו לעבודה.

כולם מדברים על מצוקת העצמאים אך עדיין יש להם רק חובות ללא זכויות סוציאליות.

כולם מדברים על הבירוקרטיה הנוראית במדינתנו אך עדיין הפקיד ממשיך לטרטר אותנו.

המדינה תקועה והגיע  הזמן לעשות ולא רק לדבר ולכן החלטתי להתמודד לפריימריז של מפלגת

העבודה, למפלגה שהיא בית שבו פועם הלב לצדק חברתי.

קולמן מחוברת לשטח ובולדוזרית חברתית ומאמינה שרק מי שמחובר לשטח יכול לשנות!

אני עובדת סוציאלית כ20 שנה, מחוברת לצרכי האוכלוסיות השונות, מכירה את הנקודות שיש לשנות בחוקים עבורן, כאישה הנני מכירה את החסמים אותם יש לשנות ויחד עם זה הנני עצמאית ומבינה את מצוקת העצמאים שגברה בתקופת הקורונה וגרמה לעסקים רבים להסגר ולמשפחותיהם להגיע לפת לחם,  כבת לאמא שעסקה בניהול ביה"ס וכאמא לילדים במערכת החינוך בוער בי הרצון להתאמת מערכת החינוך לצרכי הילדים ב2022,  בנוסף "ישראל מזדקנת" ובממשלתנו אין הערכות לעלייה בתוחלת החיים והיות וחשוב שאזרחנו יוכלו לחיות בכבוד, אפעל ללא הפסקה בהובלת מהלך רוחבי של הערכות מדינת ישראל להזדקנות האוכלוסייה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן