יש עליה אין עולה

הפועל כפר סבא כדורסל נשים עלתה ליגה והחליטה להשארבלאומית  "בלי תקציב ראוי אין מה לעלות"

עליה לצורף התבססות בליגה השניה צילום מתוך דף הפייסבוק של הקבוצה

חודש אחרי ההעפלה לליגה הראשונה לאחר שגברה בגמר על מכבי רעננה בדרבי השרון, החליטה הנהלת הקבוצה שלא לממש את העליה ולהשאר בליגה הלאומית. הנהלת הקבוצה חששה שהתקציב שתקבל מהעירייהלא יספיק לבניית קבוצה שתשרוד את העונה בליגה בלי לרדת שוב. 
הנהלת כפ"ס פרסמה בדף הפייסבוק שלה הודעה " אחרי הזכייה ההיסטורית באליפות הליגה הלאומית, החלטנו לוותר על ליגת העל.התנאים בשטח ונק׳ הזמן לא נכונים עבורנו, וללכת למהלך שאולי יפגע במחלקת הנערות , לא בתוכנית . נבנה קבוצה חזקה בליגה הלאומית, נשקיע במשאב הכי חשוב שלנו , מחלקת הנערות מהטובות בארץ🐊 ויחד עם עירית כפר סבא נכין את הקרקע לשלב הבא"

מעיריית כפר סבא נמסר: "בשלוש שנים האחרונות נעשתה מהפכה בספורט בעיר, ואנו רואים חשיבות גדולה בקידום הספורט התחרותי. מיד עם סיום משבר הקורונה ראש העיר, רפי סער, פעל כדי להעלות באופן משמעותי את התמיכות לעמותות הספורט לרבות סיוע וסבסוד השימוש במתקנים העירוניים. ראש העיר, רפי סער, יחד עם צוותי המקצוע קיימו מספר פגישות עם הנהלת הקבוצה על מנת לבחון מספר דרכים על מנת להגיע ליעד התקציבי. העירייה קיבלה בהפתעה את הצהרת הקבוצה לא לעלות ליגה, וראש העיר הפציר בהנהלת הקבוצה למצוא את הדרך יחד על מנת למצוא פתרון לנושא".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן