שיתוף ציבור או תעמולה תלוי את מי שואלים

בעקבות פניית סיעת כפר סבא מתקדמת ליועץ המשפטי של עיריית כפר סבא, חידד את הנחיות לגבי השתתפות ראש העיר במפגשי שיתוף ציבור , עיריית כפר סבא "ראש העיר וכלל הגורמים העירוניים פעלו וימשכו לפעול בהתאם לחוק."

הדר לביא

חברת מועצת העיר הדר לביא פנתה ליועץ המשפטי של עיריית כפר סבא בטענה כי ראש העיר רפי סער מנצל את מפגשי שיתוף הציבור אותם עורכת עיריית כפר סבא לצורכי קידומו הפוליטי. לטענתה המפגשים הינם מפגשים שעניינם מסירת מידע לציבור ומתן מענה מקצועי לשאלותיהם.

בתשובה לפנייתה חידד היועץ המשפטי אלון בן זקן את הנהלים "נקודת האיזון הראויה לטעמי היא לאפשר לראש העיר להיות נוכח במפגשים מסוג זה ,לפתוח את הערב ,לשבת בקהל ומעת לעת , ככל שידרש לכך להשיב בעצמו על שאלות.

בכל מקרה , ראש העיר לא ינהל את המפגש , בשל החשש לקיום תעמולת בחירות אסורה תוך שימוש במשאבי הרשות."

הדר לביא, חברת מועצת העיר: אנחנו מאמינים מאוד בשיתוף של התושבים בקבלת החלטות בעיר, תמיד, ולא רק לקראת בחירות. אם פוליטיקאי רוצה לעשות חוגי בית הוא צריך לעשות זאת על חשבונו. מודה לשומרי הסף שמנעו בזבוז של הקופה הציבורית לצרכים פוליטיים. נעמוד על כל שקל מכספי הציבור שיעשה בו שימוש לא תקין. אני קוראת לרפי סער – טוב יהיה אם תתמקד בשיפור מצבה של העיר ולא בצרכיך האישיים.

מעיריית כפר סבא נמסר: "ראש העיר וכלל הגורמים העירוניים פעלו וימשכו לפעול בהתאם לחוק."

היועץ המשפטי קבע מפגשי שיתוף ציבור ללא קידום פוליטי של ראש העיר

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן