בדרך לשכונת האצטדיון, מבקיעים מאות דירות

היסטוריה בכפר סבא – ראש העירייה רפי סער הודיע על קידומה של תכנית בניה חדשה במסגרתה ייהרס האצטדיון העירוני הישן סמוך לאזור התעשייה. במקומו עתידות להיבנות כ – 600 יחידות דיור לצד 160,000 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר, חניון תת קרקעי בן 800 מקומות חניה וכן אצטדיון חדש ומגרשי אימונים

מסיבת העיתונאים בכפר סבא. הסוף של אצטדיון 'לויטה'

הבוקר (ד' 23.2) התקיימה מסיבת עיתונאים במשרדי החברה הכלכלית כפר סבא, בה בישר ראש העירייה על קידומה של תכנית בנייה חדשה, במסגרתה ייהרס האצטדיון העירוני הישן ("לויטה") סמוך לאזור התעשייה. על פי אתר רשות מקרקעי ישראל, במקום האצטדיון שייהרס עתידות להיבנות כ – 600 יחידות דיור, לצד 160,000 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר, כמו גם אצטדיון חדש, מגרשי אימונים וחניון תת קרקעי ובו כ – 800 מקומות חניה.

במסיבת העיתונאים נכחו סגן ראש העירייה דני הרוש, מחזיק תיק הספורט בעירייה אורן כהן ושאול מיטלברג, מנהל רשות הספורט בעירייה. בנוסף הגיעו שלמה שרף גדול כדורגלני הפועל כפר סבא ומאמן נבחרת ישראל לשעבר, ויצחק שום בעלי מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא.

"לאחר תהליך ארוך יחד עם מקרקעי ישראל, הגענו להחלטה היסטורית שהמנהל יממן הקמה של אצטדיון חדש בכפר סבא," אמר ראש העירייה רפי סער, "הפרויקט מורכב מאוד ובחלקו ייבנו 500 יחידות דיור בצד הצפוני (דרך הפועל פינת בן יהודה) יהיה שם חניון תת קרקעי בן 2 קומות עם 800 מקומות חניה, מגרשי אימונים חדשים ואצטדיון."

עוד אמר סער כי, "במסגרת המשא ומתן שהתנהל עם המנהל הגענו להסכמה היסטורית למימון של על ההקמה – גם של האצטדיון, של מגרשי האימונים ושל החניון. מדובר במהלך מורכב שייקח קצת זמן אבל התכנון יצא לדרך. אני חושב שזו בשורה גדולה מאוד לכל תושבות ותושבי העיר כפר סבא."

"אני לא מופתע כי היינו בקשר בנושא ושמרנו בסוד את העובדה שאתה מתקדם בנושא," אמר שלמה שרף במהלך מסיבת העיתונאים, "אני חושב שהאצטדיון הוא דבר שמייחד כל עיר בעולם ולא יכול להיות שכפר סבא תשחק בערים אחרות והגיע הזמן שיהיה לה בית מתקדם בו אפשר יהיה לעשות דברים גדולים."

"אני נמצא בסוד העניינים, נרגש מהבשורה ורציתי להגיד תודה על חלום שהולך ומתגשם," אמר סגן וממלא מקום ראש העירייה, דני הרוש, "אני מאחל הצלחה רבה בבניית האצטדיון."

"חג שמח לכל הכפר סבאים, לא רק כי פורים בפתח אלא כי אנחנו עושים היום היסטוריה גדולה מאוד," אמר סגן ראש העירייה, אורן כהן, "לשמוע היום את ראש העירייה מכריז על אצטדיון חדש בכפר סבא, מרכז תרבותי שוקק חיים – כוותיק חברי המועצה אני יודע כמה ניסו לפתח את הנושא ועשית את הבלתי יאומן, תודה רבה!"

מה הם לוחות הזמנים הצפויים והאם האצטדיון יישרת גם את ערי האזור?
יהיו קבוצות נוספות שישחקו במקום, התחלתי בקשר עם ראשי ראשויות בסביבה ונשמח שישחקו פה ונוכל להפוך את זה למשהו משמעותי מאוד," אמר סער, "לוחות הזמנים נמצאים במישור מתקדם מאוד ואני מעריך שתוך חודשיים נוכל לתת לוח זמנים מפורט יותר אבל העסק יצא לדרך."

בעירייה מסרו כי, "עיריית כפר סבא ומנהל מקרקעי ישראל מנהלים משא ומתן בימים אלה על מנת לסכם את כל פרטי העסקה הסופיים של על פי גורמים מעורים במו"מ צפויה להיסגר בשבועות הקרובים. התכנית תובא כמקובל לאישור בפני הוועדה המקומית והמחוזית לתכנון ובנייה."

מתחם האצטדיון בכפר סבא

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן