רס"ל זיו חן מכפר סבא נפל בקרב ימים של עצב ושמחה

רס"ל זיו חן ז"ל בן 27 בכפר סבא נפל בקרב, כפר סבא דומעת אחרי השמחה על שחרורו מהשבי של תושב כפר סבא פרננדו מרמן

רס"ל זיו חן ז"ל
רס"ל זיו חן הי"ד נפל בקרב בעזה

רס"ל זיו חן ז"ל, בן 27, נשוי להלל בנם של אבי ורוזה, נפל יחד עם חבריו סא״ל במיל' נתנאל יעקב אלקובי, רס"ן במיל' יאיר כהן,  ממטען באזור חאן יונס. הלוויתו תתקיים היום בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא.

הבשורה הקשה מגיעה יממה אחרי הבשורה המרגשת על שחרורם מהשבי של פרננדו סימון מרמן מכפר סבא, ולואיס הר, שנחטפו מקיבוץ ניר יצחק. העצב חוזר לעיר.

מעיריית כפר סבא נמסר: "העיר כפר סבא אבלה את נפילתו, שולחת תנחומים למשפחתו ונלווה את בני המשפחה ברגעים הקשים. הלווייתו תתקיים היום שלישי 13/2/2024 בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא ואנו קוראים לתושבות ותושבי העיר ללוותו בדרכו האחרונה עם דגלי ישראל ברחוב ויצמן סמוך לבית העלמין הצבאי ברחוב ויצמן פינת רחוב העמק."

 

 

לואיס הר פרננדו מרמן

ראש העיר כפר סבא, רפי סער: "לצד הבשורות המשמחות מבוקר אתמול על חילוצו מהשבי של בן עירנו פרננדו מרמן, שחולץ בפעולה הירואית יחד עם לואיס הר, התבשרנו על נפילתו של זיו, שנלחם בעוז והותיר את כולנו כואבים ודואבים. ליבנו עם המשפחה וזכרו יהיה נצור בלבנו לעד. יהי זכרו ברוך"

בשבעה באוקטובר נסע פרננדו לאחותו קלרה ובן זוגה לואיס הר לביתם בקיבוץ ניר-יצחק, יחד עם אחותם גבריאלה ליימברג ובתה מיה ליימברג. חמשת בני המשפחה נחטפו לרצועת עזה. השניים שוחררו אתמול בפעולה הרואית של כוחות הביטחון. רפי סער: "אנו ערוכים לשובו של פרננדו ואני מבקש להודות ולחזק את כוחות הביטחון והלוחמים, על המבצע המוצלח, חיכינו לך המון ננו היקר, כמה טוב ששבת הביתה"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן